testex + deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bil en bovenbeen wat mij betreft, verder niet.
    Kan inderdaad op veel meer plekken.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

been is wel zo makkelijk kan je het goed zien

95 kg zal je denk ik niet meer halen kerel

suc6
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
        been is wel zo makkelijk kan je het goed zien

95 kg zal je denk ik niet meer halen kerel

suc6
        was aan het overwegen om in trapeze te zetten om de simpele reden dat ik daar nog wat nadruk op wil leggen. Een goed gevormde trapeze vind ik wel goed uitzien zolang het allemaal proportioneel blijft natuurlijk.
        En inderdaad Been, ga de 95kilo niet meer halen denk ik. De laatste week is de weegschaal niet meer naar boven gegaan.
        Heb nog 3weken te gaan, ga wel nog mijn best doen om alles er uit te halen. Was nog aan het overwegen om er nog 2weken bij te doen zodat ik dan 10 weken gekuurd heb maar denk niet dat dat het verschil gaat maken.

Comment

hunk, de spullen die jij gebruikt maakt echt geen ruk uit waar je ze injecteerd hoor. dat werkt echt niet plaatselijk. slecht dat je dat niet wist!
          synthol en pgf2 werken plaatselijk.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

thx voor de info Bruce en inderdaad wist ik niet. Kan ook niet alles weten, daarvoor ben ik ook hier om zo veel mogelijk info en kennis op te doen.
            Bewijst toch maar weer hoeveel mensen er dan toch weinig vanaf weten want ken er genoeg die op verschillende plaatsen injecteren met deze spullen. EN niet alleen dat maar ook bijv, gasten die al 10of 15j kuren en als ik dan over nakuren begin er nog nooit van gehoord hebben en het niet nodig achten en zo kan ik nog veel vb aanhalen.
            Dacht dat ik er al wel iets van af wist maar zoals ik al zei nu met hier op dit forum te zitten en veel te lezen, wist ik er eigenlijk geen bal van.

Comment

ik ken ze ook hoor. knakkers die jaren kuren en alleen af en toewat hcg nemen ofzo.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Het einde van de kuur zit erop.
                Vorige week nog enkel testex gezet en zaterdag was mijn laatste.Ben dus nu al een week zonder.
                Ik bleef al enkele weken schommelen op hetzelfde gewicht dus heb geen 2weken extra gedaan.Had het gevoel dat ik vast zat en er nog 2weken bij doen had niet veel gedaan denk ik.
                Mijn gewicht is gem. 91kilo, savonds voor slapen (2u na laatste maaltijd en na toilet) kan ik 92,5wegen. Maar als ik wat te lang geslapen heb en dus niet op tijd gegeten kan het wel 89 zijn.
                Vind het spijtig dat ik de 95niet gehaald heb, was een beetje te hoog gegrepen.
                In ieder geval toen ik terug hier was eind mei woog ik 80k, mits goed en veel eten was er al wat bij gekomen en dan nu na het einde van de kuur 91 ben ik wel blij.
                Nu afwachten hoeveel ik er van ga kunnen vasthouden. IN ieder geval volgende week zaterdag begin ik met mijn nolvadex. Heb ondertussen al creatine-glutamine gaan halen als ook tribulus en dan nog weight gainer en een super protein complex. En veeeeeeeeel eten om toch zo weinig mogelijk te verliezen.
                Last edited by spacehunk; 29-07-2006, 04:56.

Comment

Vind het al met al een mooi resultaat.
                  Moeilijkste weken gaan nu komen, succes met het vasthouden van je gains!

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

het is lange tijd geleden maar we zijn 7maanden verder.
                    En kan met enige fierheid toch wel zeggen dat ik nog altijd tussen de 90 en 91 kilo weeg.
                    Op het einde van mijn kuur 7 maanden geleden woog ik op mijn max 92,5.
                    Al bij al was dat voor mij de beste kuur tot hiertoe, ben eigenlijk maar 1 tot max 2 kilo verloren.
                    Denk toch wel dat de nolvadex er veel mee te maken heeft gehad dat ik zoveel heb kunnen behouden.
                    In ieder geval bedankt aan iedereen voor de goede tips!
                    Keep up the good work

Comment

Zo bruut joh, had dit logje nog niet gelezen dus als je dan de laatste update erbij neemt leuk om te lezen.Met die resultaten zou ik ook wel willen kuren.

Comment

je mag zeker in je handen knijpen kerel
                        mooie resultaten hoor
                        zijn er niet veel die het je zo ff na doen
                        Who's the Chef

Comment

en dit was je hoeveelste kuur ?

Comment

als ik me niet vergis mijn vijfde kuur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse