Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nee gozer... , Toen mijn meisje en ik besloten om kinderen te krijgen heb ik 1 1/2 jaar niet gekuurd. Dit om er maar zeker van te zijn dat onze kleine er niks aan over zou houden.
They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock Don't stimulate....Annihilate!!! Ronnie is STIL the King!!!
Moet wel zeggen mijn vrouw heeft het er erg moeilijk mee gehad, ze rookte dan ook al ruim 15 jaar!! Ze was in eerste instantie al gestopt voor we aan kinderen gingen beginnen. Maar dat heeft ze toen niet volgehouden. Ze is toen wel een heel stuk minder gaan roken. Later is ze, wel met vallen en op staan, toen ze zwanger raakte gestopt.
Vindt ik toch knap van haar om nu al meer als 10 maanden niet te roken. Een heel wat knappere prestatie dan die van mij om van de A.S. af te blijven.
They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock Don't stimulate....Annihilate!!! Ronnie is STIL the King!!!
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment