eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerste kuur

Heb dus een besluit genomen.
    Het word een dboll only kuur voor 8 weken.
    week 1:10mg
    week2:20mg
    week3:30mg
    week4-6:40mg
    week6-8:50mg
    Tuurlijk een lever support erbij nemen.
    Waarschijnlijk na 4 tot 6weken nog eens 10mg per dag om af te bouwen.
    Dit raad mijn begeleider mij aan.
    grtz

behoorlijke klap voor je lever..
    waarom zo opbouwend..beter meteen met 40 of 50 mg beginnen denk ik.
    en niet meer dan vier weken..greetz.
    zou er dan toch een test of deca erbij doen.

Comment

8 weken dianabol is wel erg zwaar voor je lever vriend!! Maak er max 6 weken van en zet er deca bij. Of liever nog als je een oral only wil doen pak dan winstrol, kom je wel minder kilo's aan maar wat je aankomt is spiermassa en geen vocht of vet. Wat het merendeel zal zijn wat je met dianabol aankomt.

Imo is dianabol leuk als een kickstart van je kuur maar echt niet geschikt om hier alleen een kuurtje mee in elkaar te steken.

En wat bedoel je hiermee??

Waarschijnlijk na 4 tot 6weken nog eens 10mg per dag om af te bouwen.
      Bedoel je hiermee 4 tot 6 weken na je kuur ofzo???
      They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
      Don't stimulate....Annihilate!!!
      Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Vind 8 weken ook erg lang.
        Opbouwen is niet nodig, afbouwen zou kunnen maar dan wel binnen een week.

Nakuur?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

En ben ook zeker geen voorstander van een dboll only kuur. De massa gewonnen met only dboll is geen kwaliteitsmassa.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by uvc View Post
            Dit raad mijn begeleider mij aan.
            grtz
            Daar zou ik dan maar niet meer naar luisteren...
            Opbouwen is helemaal nergens goed voor, 8 weken (of zelfs meer als je daarna nog gaat afbouwen) is te lang en een nakuur noem je helemaal niet.
            En dat allemaal nog los van het feit dat dboll only niet voor niets geen populaire kuur is, je 'begeleider' praat je dus hele verkeerde dingen aan. Is het toevallig dezelfde die je de spullen verkoopt?

Comment

Sorry,nakuur 2weken nolva.Was ik vergeten.
              Na de kuur een week niets en dan die afbouw van 10mg per dag.
              Ik wil niet meteen de spuit erin zetten en bv 3soorten as tegelijk nemen als eerst keer.
              Daarom leek me dboll het beste.Of kan ik het dan beter combineren met stromba?
              Maar ik zal het dan wel maar bij 6weken houden....
              grtz

Comment

Sorry bro is een kutkuurtje, je gaat zes weken vocht ophouden en na de kuur alles weer kwijt zijn. Doe dan een winstrol kuurtje voor 6 weken, heb je op ze minst 3-4 kilo mee die je behoudt.

Grtz
                stil growing

Comment

Sorry,nakuur 2weken nolva.Was ik vergeten.
                  Doe het dan goed en maak er 4 weken van op 40 mg ED!!!

Na de kuur een week niets en dan die afbouw van 10mg per dag.
                  ??? ???

Daarom leek me dboll het beste.Of kan ik het dan beter combineren met stromba?
                  Nee zeker niet (deze) 2 orals combineren, gaat je lever helemaal niet lekker vinden. Houdt het nou maar op een winstrol only gaat je veel beter bevallen.
                  Ik spreek uit ervaring. Ik heb beide (vele jaren geleden) ooit eens gedaan. ik was ook eigenwijs en heb van de dboll only geen fuck overgehouden, behalve 2 mooie schijven onder mijn tepels!!
                  They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                  Don't stimulate....Annihilate!!!
                  Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Ieder kuur zou in principe een basis van testosterone moeten hebben kerel. Dus neem deze er ook bij.

Zelf zou ik alleen winny doen voor 6 weken. Waarom? Geen vet - vocht retentie. Daarnaast kun je het nemen zonder per se een test basis.

Comment

Als je dit van plan bent om als eerste kuurtje te doen, ben je maar wat aan het aankloten en zeker nog niet geschikt om te gaan kuren omdat je niet weet waar je mee bezig bent..

Comment

Zo, Jack is ook weer eens boven water en gelijk goed ook...
                        Is je originele account na al die maanden nog steeds niet gereset joh?! Zo weet bijna niemand wie je bent en denken ze allemaal dat je met slechts 4 posts wel erg harde uitspraken doet.

Comment

Moet zeggen dat ik en andere bij mij op de sportschool (op rik na dan) allemaal goede resultaten hebben geboekt op dboll icm deca.

Van de gewonnen gains gaan er uiteraard wel weer verloren maar is in mijn ogen toch een aardige eerste kuur waar ik toch wel een kilo of 5 van heb over gehouden.
                          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                            Zo, Jack is ook weer eens boven water en gelijk goed ook...
                            Is je originele account na al die maanden nog steeds niet gereset joh?! Zo weet bijna niemand wie je bent en denken ze allemaal dat je met slechts 4 posts wel erg harde uitspraken doet.
                            Ja ik ben weer terug, en als je het doet moet je het goed doen he
                            Mijn oude account kan ik nog steeds niet bij

Comment

Originally posted by banaan View Post
                              Moet zeggen dat ik en andere bij mij op de sportschool (op rik na dan) allemaal goede resultaten hebben geboekt op dboll icm deca.

Van de gewonnen gains gaan er uiteraard wel weer verloren maar is in mijn ogen toch een aardige eerste kuur waar ik toch wel een kilo of 5 van heb over gehouden.
                              logisch, deca is een eiwitspaarder, vandaar dat ej je gains hebt vast gehouden....

deca/dboll is een lekkere combi, maar met testo erbij is het the top

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X