Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik had dat zo gedaan met mn schouders omdat ik die n beetje achter vind lopen ten op zichte van de rest.
Maar pas t dan aan ja. Is ook erg veel.
Maar wat vinden jullie dan van het verdelen van de schouders over 2 dagen? of dan beter gewoon op 1 dag.
En verder is het ook beter als ik alles maar 1 keer in de week train?
Heb nu ca 2 maanden op mn benen na alles 2 x per week getraind.
Daarvoor ook altijd 1 x per week.
Er is geen 'beter', is net waar je zelf het beste op reageert.
Ben zelf wel een voorstander van 1x per week als je dan tenminste wel echt maximaal gaat, dan heeft alles voldoende tijd om te herstellen.
Schouders verdelen is prima maar zou zelf liever voorkant schouders bij borst zien en achterkant bij rug. Gooi daar gelijk resp triceps en biceps bij en je hebt in drie dagen alles gedaan, als je dan 4 trainingsdagen aanhoudt kun je doordraaien en train je alles ongeveer 1,5x per week.
Maandag: Borst, Triceps, Schouders (voor)
Dinsdag: Rug, Biceps, Schouders (achter)
Donderdag: Benen, Kuiten, Buik.
Vrijdag: 1 week zie maandag,week er op zie dindag. en zo om en om.
Een van de 2 gaat t worden. Zit zelf aan eerste schema te denken. Maar wacht nog even jullie reacties af.
ik zou voor schema 1 gaan
schouders doe ne met borst en rug ook al een beetje
als je hem op een apparte dag doen kan je de volle aandacht er aan besteden
Ik zou om dezelfde reden juist voor schema 2 gaan, minder kans op overbelasting en blessures van de schouders.
Daarbij herstel je als het goed is binnen een kuur wat sneller dus kan de iets snellere rotatie van spiergroepen een voordeel zijn.
Mocht je toch voor schema 1 gaan zou ik kuiten trouwens bij schouders doen.
Ik vind het jammer dat je in je kuur tot het inzicht moet komen dat je trainingschema op niets trekt en dan snel dit moet aanpassen...
Ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent, maar als ik je berichten lees, krijg ik een tegenovergestelde indruk...
Volg shannasse's raad maar, dat helpt je wel goed vooruit...
Als persoonlijke kanttekening... High volume is soms ook wel ns interessant voor een schokeffect als je op een plateautje zit...Maar dan spreken we over alles boven de 15 herhalingen per set (4-10 sets)en met veel lichtere gewichten dan normaal... Interessant voor de pomp, maar weeral niet meer dan 1 oefening per spiergroep... Anders overkill gegarandeerd...
Gister weer gewogen en gemeten.
Gewicht 102,3
BF: 13 %
Gister ook met nieuw trainingsschema begonnen.
Heb voor schema 1 uit mn vorige berichten gekozen.
Heb een slecht weekend gehad. Zaterdag en zondag ziek thuis gezeten en ook niet veel gegeten.En voornamelijk zondag. Dit is dan wel n beetje mn junckdag maar heb niet veel binne gekregen. Maar ondanks dat toch nog aangekomen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment