wie ken mij resultaten vertellen van alleen sustanon kuur hoeveelheid kilo s ik heb sustanon 300mg van g.s en wil alleen sust gebruiken plus goeie nakuur
sustanon
Collapse
X
-
Alleen op test kun je goede resultaten boeken. Ik zou voor een goede frontload gaan van een week op 2000mg (dit wordt dan 1800 of 2100mg met gs) en daarna op 300mg omde derde dag (dit voor 10weken). Is mss wat hoog maar omdat je alleen test gebruikt (en dit minder schadelijk is als andere as) vind ik het een mooie dosering. Die 2000mg in de eerste week zullen de bloedwaardes al in week op een goede hoogte brengen zodat je in week een al merkt dat je aan het kuren bent zonder frontload van bijv dboll.
Nakuur als gewoonlijk met nolva (2weken 40mg ed en 2 weken 20mg ed).
Resultaten hangen idd ook van je voeding en training af.
Op bodypage.com staat een soort gelijke kuur maar dan met frontload 3000mg en de weken erna 1000mg dit is mss wat hoog gezien je kuurverleden. Hier staat overigens bij dat je 15kg spiermassa gaat winnen maar dit lijkt me een beetje onwarschijnlijk.
Greetzz.....Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Als je het goed leest is dit alleen in week een en in de andere weken "maar" plus minus 700mg. Maar uit je andere post haal ik dat je al bezig bent met 1200mg wat ik teveel vind gezien je kuurverleden.
Succes............Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Stel je S.V.P. even voor zoals de PM je voorschrijft. Bedankt!Last edited by Mr. Symmetry; 25-01-2007, 13:23.
Comment
-
hello
Originally posted by michel1981 View PostSven wat lul jij nou???????
ik gebruik deca en sust 8 weken en heb helaas geen nakuur , vind er geen en een dokter heb ik gezocht die het wil voorschrijven en ze vertellen me allemaal hetzelfde ,na de kuur genoeg blijven eten en slapen ,veel rusten.
kom van 64 naar 76 kg dus kuurke gaat goed
wat denk jij hiervan ??
Comment
-
Originally posted by sven1519 View Postwat en waar moet ik iets doen op de site ,versta er geen ballen van :-)
ik gebruik deca en sust 8 weken en heb helaas geen nakuur , vind er geen en een dokter heb ik gezocht die het wil voorschrijven en ze vertellen me allemaal hetzelfde ,na de kuur genoeg blijven eten en slapen ,veel rusten.
wat denk jij hiervan ??the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by sven1519 View Postwat en waar moet ik iets doen op de site ,versta er geen ballen van :-)
wat denk jij hiervan ??
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment