sustanon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sustanon

wie ken mij resultaten vertellen van alleen sustanon kuur hoeveelheid kilo s ik heb sustanon 300mg van g.s en wil alleen sust gebruiken plus goeie nakuur

licht denk groten deels aan je training en eten

kan dus varieren
    Who's the Chef

Comment

Alleen op test kun je goede resultaten boeken. Ik zou voor een goede frontload gaan van een week op 2000mg (dit wordt dan 1800 of 2100mg met gs) en daarna op 300mg omde derde dag (dit voor 10weken). Is mss wat hoog maar omdat je alleen test gebruikt (en dit minder schadelijk is als andere as) vind ik het een mooie dosering. Die 2000mg in de eerste week zullen de bloedwaardes al in week op een goede hoogte brengen zodat je in week een al merkt dat je aan het kuren bent zonder frontload van bijv dboll.

Nakuur als gewoonlijk met nolva (2weken 40mg ed en 2 weken 20mg ed).

Resultaten hangen idd ook van je voeding en training af.

Op bodypage.com staat een soort gelijke kuur maar dan met frontload 3000mg en de weken erna 1000mg dit is mss wat hoog gezien je kuurverleden. Hier staat overigens bij dat je 15kg spiermassa gaat winnen maar dit lijkt me een beetje onwarschijnlijk.

Greetzz.....
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

moi

ik sustanon 300 mg ik dacht zelf op de maandag 600 mg en op de vrijdag 600 mg is 1200 mg only is dat nie genoeg 2000 mg vind ik aardig veel

Comment

Als je het goed leest is dit alleen in week een en in de andere weken "maar" plus minus 700mg. Maar uit je andere post haal ik dat je al bezig bent met 1200mg wat ik teveel vind gezien je kuurverleden.

Succes............
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Stel je S.V.P. even voor zoals de PM je voorschrijft. Bedankt!
            Last edited by Mr. Symmetry; 25-01-2007, 13:23.

Comment

Sven wat lul jij nou???????

Comment

Off topic: kijk 's goed Michel; de post van Sven1519 is door mij gewist, dus de tekst die je ziet is van mij en aan hem gericht.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

SORRY hahah Foutjuh excuses

Comment

Hahahaha
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

hello

Originally posted by michel1981 View Post
                      Sven wat lul jij nou???????
                      wat en waar moet ik iets doen op de site ,versta er geen ballen van :-)
                      ik gebruik deca en sust 8 weken en heb helaas geen nakuur , vind er geen en een dokter heb ik gezocht die het wil voorschrijven en ze vertellen me allemaal hetzelfde ,na de kuur genoeg blijven eten en slapen ,veel rusten.
                      kom van 64 naar 76 kg dus kuurke gaat goed
                      wat denk jij hiervan ??

Comment

wat ik daarvan denk is dat je met zo'n gewicht never aan kuren had moeten denken. uke
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by sven1519 View Post
                          ik gebruik deca en sust 8 weken en heb helaas geen nakuur , vind er geen en een dokter heb ik gezocht die het wil voorschrijven en ze vertellen me allemaal hetzelfde ,na de kuur genoeg blijven eten en slapen ,veel rusten.
                          wat denk jij hiervan ??
                          Volgens mij ga je er een kilo of 4 van overhouden na een paar maandjes. + wat gyno
                          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by sven1519 View Post
                            wat denk jij hiervan ??
                            Als je zelf een kuur hebt met vragen daarover moet je zelf even een topic aanmaken. Dit houd andere topic's overzichtelijker..

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hey bro,

Over resultaten kan ik niks zeggen, zal idd voornamelijk liggen aan je training en voeding en aan de hoeveelste kuur dit is!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                              Mr. HOLLAND 2007 NAC
                              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X