Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
pgf2 is echt geen pretje. De meeste redde het echt niet om het een tijdje vol te houden. Een kennis gebruikte het ook en die "stierf" echt van de pijn.
Ik vind het knap dat je het zo lang volhoud.
pure wilskracht want ik word er ook niet goed van.
weet je, ik zou het eigenlijk wel es weer in bep. spier willen proberen en dan 4x perd ag op diverse plaatsen in die spier prikken. vol;gens mij is ie dan in 1 week echt gegroeid. maar ja, missch. voor over paar mnd.
Citaat[/b] (bruce @ Jul. 02 2003,23:35)]nu je't over foto's hebt... heb net eindelijk 3 goeien geschoten. rug(bovenkant), voorkant en lats. nou moet jack ze dan ff morgen plaatsen. Â
ik kom vanmiddag ff kijken of jouw fotograaf kwaliteiten beter zijn dan die van mij..
ahah, ik tril altijd veel te veel als ik foto's neem
Mhh heb wat na gelezen over PGF2A, is echt hardcore spul imo.
Ben je niet bang dat je je locale spiergroepen die je injecteert niet te veel gaat opblazen, het schijnt vooral de spier die je injecteert groter te maken. Maak van jezelf geen Grec Valentino!!. Ik bedoel het gaat het vet te lijf maar het schijnt ook een sterk anabolisch effect te hebben vooral in de spier waar geinjecteerd wordt.
Hoe kom, je er eigenlijk bij om dit te doen? Dit spul schijnt nog een goed bewaart geheim te zijn van de pro's. Oh het schijnt dat je vooral geen aspirine's moet nemen, dit gaat het effect totaal tegen. Bron :PGF2A
hoe ik erbij kom? das oud nieuws. heb al eerder in spier geprobeerd.
nu doe ik het nog gewoon in vet hoor.
klop tdat het plaatselijk is. maar.... vorige keer was nit echt blijvend.
als ik straks 4 tot 6x per dag dezelfde spier bestook missch. wel. zal ut bijhouden.
kleine update: 1 week nolva achter de rug. + rotte keel. resultaat: 90.1kg. (ochtend) grrrr. wordt tijd dat ut over gaat. niet meer zo erg, maar het is nog veel gesnotter, gesnuif, gehoest en koppijn door het gehoest.
even een laatste update: ben nu nog steeds 92 kg maar bij 10,2% vet. ik heb dus niks te klagen. voor mn gevoel word ik nuook harder.
krijg nu ineens ook opmerkingen van mensen. snap eigenlijk niet hoe ik na de kuur zo goed kan gaan en ook nog very hitsig. eet wel veel kibbeling en kroepoek en groene druiven. mar ik weet niet of het door een van deze zaken komt.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment