Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@farmboy.. Rug is ook leukste om te trainen niets is leuker als deadlifts/chins/zware cheated barbel rows. Ik ga eerst offseason bouwen en werken aan me zwakke punten en dat zijn me armen en (boven)borst(punani=breezah) en natuurlijk overall mass. In februari kijk ik wel ik ben nog junior dan dus maybee..Maar ik denk dat ik ga blijven bouwen
@Mr sym Thanks! Ik vind ook dat je iedereeen natural moet knallen. Er is zoveel mogelijk..
Goede foto man! 2 dingen die me opvallen. 1. Een dikke ader bij je been helemaal gekrult. AAAAAAAAAAAAAh
En verder datje onderkant borst een beetje plat is in verhouding met de rest. Verder heb je een top fysiek, zeker! Gave schouders ook.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment