Eerst Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli in Zutphen !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerst Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli in Zutphen !

Post van Dave Hawk op andere forums.
    Ik dacht laten we Bodynet ook niet vergeten.
    Lijkt me leuk om jullie daar te zien!

Hallo Allemaal,

Na het wereldrecord met de langste workout ooit in de geschiedenis van de bodybuilding-sport, Robbert's Tripple, de filmpjes daar om heen, het herintroduceren en samenstellen van het supplement L-Tryptofaan voor XXL Nutrition, start ik (Robbert-Jan van Heeckeren) in samenwerking met Adrien Althof, Dennis Eijkelkamp en InShape Supplements een geheel nieuw en uniek project.

Op 19 juli a.s. zal aan het Bronsbergenmeer te Zutphen de eerste officiele Nederlandse NBBF beach gym verrijzen (voor een dag) naar het voorbeeld van Muscle Beach - Venice Beach (USA) waar mannen als Arnold Schwarzenegger, Franco Columbo, Gary Strydom en Jay Cutler hun spieren lieten rollen en trainden.

Voor iedereen is het straks mogelijk om in de beach gym te komen trainen, op een luxe locatie, 30 meter van het strand. Nog nooit was er in Nederland een dergelijk project op bb-gebied in de zomer, daar komt dus verandering in met de eerste Nederlandse beach gym. Door de fantastische medewerking van een grote groep sponsoren die mij al jaren steunen, konden we dit realiseren.

Fort Bronsbergen
    De Bronsbergen 25
    Zutphen
    Aanvang: 10.00-22.00 uur
    Trainingspas € 3,50
    Aanmelding bankdrukwedstrijd € 5,-.
    Opgave via Adrien Althof
    [email protected]

Alle deelnemers krijgen na 19 juli t/m 25 juli a.s. 20% korting bij aankoop van L-Tryptofaan bij XXL Nutrition.

Natuurlijk gebeurd er Zaterdag 19 juli van alles, zo zal Strada Sports Vorden een spinning demonstratie/les verzorgen, zal InShape Supplements met een stand aanwezig zijn + voeding en supplementie adviezen geven, er is een spectaculaire (open)bankdrukwedstrijd, gepresenteerd door Robin Brantz en zal het atleten team van InShape komen trainen en poseren samen met de atleten van Performance.

Welke InShape Supplements atleten kan men o.a. verwachten;

*Fabi Antoine (IFBB Pro)
    *Marvin Nagelbloem
    *Rene Groenen
    *Roy Bronsgeest
    *Chris Koldijk
    *Corina Christiaanen
    *Yvonne vd Horst
    *Robbert-Jan van Heeckeren

Team Performance komt ook met een delegatie top-atleten met oa IFBB Pro Khalid Almohsinawi, Robin Brandz, Aimee Molleman, Nina Loos.

Hou dit topic in de gaten voor méér info omdat er steeds meer topatleten zich melden, die ook graag aanwezig willen zijn.

Joop Kasteel is ook van de partij en Liona Bergmann zal namens de NBBF aanwezig zijn om de status van de beach gym te bekrachtigen .

We hopen dat het 19 juli a.s. prachtig weer mag zijn, mocht het onverhoopt slecht weer zijn dan schuiven we de dag op naar andere datum en krijgt iedere deelnemer persoonlijk bericht. Iedereen is van harte welkom om te komen trainen, te genieten van de dag of om je favo atleet te ontmoeten en in actie te zien .
    Geef je van te voren op want het kan die dag weleens zo druk worden, dat er niemand meer bij kan in "The Pit" op bepaalde tijden. Blijf op de hoogte en kijk regelmatig even op Robbert's Tripple - hèt shock-schema voor borsttraining .

De eerste officiele Nederlandse NBBF beach gym wordt mogelijk gemaakt door: Fort De Bronsbergen, Strada Sports Vorden, InShape Supplements, Occasion Fitness, XXL Nutrition, VMMP, Robbert's Sportfood, Pascale Drent Fotografie, Body Resource Forum, NutriMinds, Restaurant 't Olde Lettink en Veldmaat ICT
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

helaas ben ik op vakantie

Comment

Dit is dus een sportschool aan het strand? Waar we 1 maal kunnen trainen?

Het klinkt wel geinig maar ik heb toch moeite de exacte bedoeling ervan te begrijpen en daarom dus ook niet hoezo ik zou komen kijken

Comment

Om een keer buiten te trainen aan een strand...is toch ook een apparte ervaring lijkt me.

Om andere mensen (atleten) te ontmoeten waar je samen mee kan trainen.

Gewoon just for fun

Niemand hier die komt?
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Zou best willen komen (hoewel ik denk dat het te druk is om echt te kunnen trainen), maar zit dan in Spanje.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik zit in Italië hardcore windsurfen 1 week lang (L)
            Calisthenics / Street workout

Comment

Cant come, weekje turkije all inclusife

Comment

Zou ook graag willen komen maar ben dan ook op vakantie helaas
                Who's the Chef

Comment

ik heb ooit in Zutphen op school gezeten, kan mij niet herinneren dat Zutphen aan de zee ligt...!!??

Comment

Zoo dat lijkt me wel leuk om een x te doen hehe.
                    In de frisse lucht trainen lijkt me ook echt lekker.
                    Maar een strand in Zutphen
                    Zal wel een of ander meertje zijn ofzo.
                    Maar dat verandert de zaken niet.
                    Ik ga zekers proberen te komen met een paar andere
                    Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

d-body moet je zeker doen. ik raad iedereen die kan aan om er heen te gaan. Inshape vs performance battle. Ik baal echt heel erg dat ik niet kan!!

Comment

Ik heb het ook altijd vet geleken buiten te kunnen trainen.
                        We hadden in de wijk een fitness station buiten staan.
                        Maar die was niet bestendig tegen het velen regen hiero in ons kikkerlandje.
                        Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

ik woon in zutphen...iig ff loeren!!!
                          Zo monogaam als 'n golden reteaver!!!

16-09-11. 187cm 101kg 6.4% vet

Comment

Het gaat aan Zutphen niet door!!!! maar wel in VLISSINGEN!!!!!!

Heel verhaal waarom het niet doorgaat...wil je meer weten even Body Resource Forum - software: vBulletin checken.

Muscle Beach 19 juli GAAT DOOR: Vlissingen 2008!! - Body Resource Forum

Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

ligt wel een beetje ver.
                              Weet nu niet of ik wel ga.
                              Maar het ligt in ieder geval wel aan de zee!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X