De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by adon1s View Post
    Ben op het moment ook erg skinny, zal eens kijken of ik van de week wat foto's kan schieten
    je kletst anders behoorlijk mee, kan me niet voorstellen dat je die kennis niet al in de praktijk hebt gebracht. Ben benieuwd

@ Janieck: yup that's beachbway!

Comment

• Hey punani,

Pic's zien er goed uit kerel.
      Die rechter is dat Achiles?
      Who's the Chef

Comment

• Zojuist genomen na low rep training
        Attached Files
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Netjes!
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

• We hebben een winnaar.
            Nice fysiek! Ziet er echt netjes uit. Lijkt ook alsof je dikke poten eronder hebt.. Dit zal wel ongeveer mijn doel zijn voor zomer 2011 maar dan vollere borsten, hoop ik.

Comment

• da's geen beachboy, da's een buffel

Originally posted by gameface View Post
              We hebben een winnaar.
              Nice fysiek! Ziet er echt netjes uit. Lijkt ook alsof je dikke poten eronder hebt.. Dit zal wel ongeveer mijn doel zijn voor zomer 2011 maar dan vollere borsten, hoop ik.
              pak maar zomer 2015
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Adon skinny lololol
                Still shrinking.

Comment

• Goed fysiek gozer, je komt bijna in de buurt van Luppie
                  Deed jij nou eigenlijk ook strongman?
                  Groeten

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                    Zojuist genomen na low rep training
                    massive arms en volgens mij heb je ook een behoorlijk grote rug. Daarnaast ook mooi droog (net onder de 10%?). Benen zijn moeilijk te beoordelen door de broek. Borst lijkt wat volume te missen aan de boven- en binnenkant, wordt misschien ook geaccentueerd door je redelijk brede pose.

Is alleen GEEEEN beachboy imo

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                      Ik heb niet eens pics gepost en ik win al. Komt wss gewoon door me haar, he Kojak?
                      Ik zei toch dat je nice haircut had, jwz maar toch wint Janieck de spitter de beachboy classic
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Tnx mensen voor het positieve commentaar Weet niet hoeveel %bf ik sta. Ik kijk naar hoe ik eruit zie. Als ik te bloated/vet wordt dan cut ik het eraf. Borst kan beter maar daar liggen m'n doelstellingen nu niet. Korte termijn goals zijn een power clean van 140 en een bench van 170 eind dit jaar.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Wat zijn je krachtstats nu dan?

Comment

• Bench 150, 160 net niet tijdje terug maar ben nu weer sterker erop geworden
                            Deadlift 270, tijd niet gedaan, power cleans werken beter en herstel is sneller
                            Squat 2x210/215 weet het niet zeker meer..
                            Power clean 120 en gaat steeds gemakkelijker
                            MP 100

Comment

• fuck zeg dat is niet misselijk!

Comment

• Je bent dus pl'er/strongman en geen bber? Alsnog vet hard fysiek daarvoor
                                Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X