De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik doe ook mee. vorig jaar laatste geëindigd, dus dit jaar de upset
    @ dynobet: is wel heel magertjes he, doe er nog 5 kg bij ofzo :P
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
      Gewoon het meest complete fysiek waar de meeste chicks op geilen en doorsnee kerels jaloers op zijn.

Dat kan ik wel beoordelen.

In dat kader is deze samenstelling:

Originally posted by Ashley View Post
      Jury leden tot nu toe

Marnop
      pin
      Ashley
      geen goed idee. Marnop is geen chick en zal niet jaloers zijn op een beachboy-fysiek.

Ashley kan nog wel doorgaan voor chick, omdat iedereen toch denkt dat het een chick is.

Ik stel voor nog een vrouw in de jury op te nemen in plaats van marnop (no offence verder) .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post

geen goed idee. Marnop is geen chick en zal niet jaloers zijn op een beachboy-fysiek.

Ashley kan nog wel doorgaan voor chick, omdat iedereen toch denkt dat het een chick is.

Ik stel voor nog een vrouw in de jury op te nemen in plaats van marnop (no offence verder) .
        +1. 2 mannen en 2 vrouwen. Alleen zie ik bij de vrouwen eigenlijk alleen pin als een goed jury lid magoed.
        Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
          +1. 2 mannen en 2 vrouwen. Alleen zie ik bij de vrouwen eigenlijk alleen pin als een goed jury lid magoed.

Het is nog een beetje vroeg om al te gaan slijmen .

4 mensen in een jury is geen goed idee. Mocht je niet unaniem zijn, dan kun je ook het principe van meeste stemmen gelden niet toepassen.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by resike View Post
            Zoek anders een 2de vrouwelijk jurylid op het elle forum
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik heb zojuist toch nog besloten dat ik niet mee zal doen dit jaar.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

kevster is al bang van mij
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  maak dan een regel: iets in de trand van:
                  max gewicht = lengte in centimeters -100

verder wil ook ik wel graag jureren.
                  haha als ik dan mee wil d+oen moet ik bijna 30kg afvallen terwijl ik totaal niet een BB fysiek heb :P

Niet dat ik serieus mee zou doen, maar goed.
                  Groeten

Comment

Originally posted by Pinada View Post

Ok, daar zit wat in.

Graag 1 van de vrouwen hier op het forum als jury lid.

Sorry marnop maar ik geloof dat het girl power gaat worden....no offense
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik wil dit jaar wel eens meedoen, maar weet niet of jullie mij als 'vaste member' zien...
                      ...en je lengte - 100... dan mag ik niks meer gainen komende maanden!
                      mag idd wel -95 ofzo hoor dyno
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Ok, daar zit wat in.

Graag 1 van de vrouwen hier op het forum als jury lid.

Sorry marnop maar ik geloof dat het girl power gaat worden....no offense
                        Ik heb zojuist toch nog besloten dat ik waarschijnlijk wel mee zal doen dit jaar.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                          Ik heb zojuist toch nog besloten dat ik waarschijnlijk wel mee zal doen dit jaar.

Ok maatje....go for it
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

1. Gewoon lengte in centimeters. minus 100. en dan een marge van +10kg. Meer mag niet anders ben je per definitie te buff/ripped om beach boy te zijn.
                            2. Als je je benen traint ben je ook automatisch gediskwalificeerd
                            3. Schredded abs moeten zichtbaar zijn
                            4. Grote borst, medium biceps, zwakke triceps en schouders. Gebrek aan rug en benen.

Denk dat die regels een goed begin zijn...

Kevster weet ook niet wat die wilt. Welles-nietus-wellus-nietus... Je bent net een wijf. Heb gehoord dat ze nog 1 vrouwelijke jury zoeken

Comment

lengte -100 was maar een voorstel. vorig jaar woog ik 86 kilo bij 186, en toen vonden mensen me al iets te buff voor een beach boy. het kon laten we zeggen misschien nog net doorgaan voor beachboy.

en geloof me dat als ik 5 kilo meer massa heb, en evendroog zou staan als vorig jaar, dan zou ik definitief te groot zijn.

punani is 1.84, en stond op 94 kilo bij 6% ofzo (dat is lengte +10). en dat was volgens velen toch echt te buff om door te gaan als beachboy. ik persoonlijk vind het een gruwelijk mooi fysiek, maar het was wel een echt bb fysiek.

Dus lengte -100 vind ik helemaal niet zo gek voor een "beachboy contest".
                              aangezien ze enkel nog een vrouwtje zoeken in de jury, doe ik misschien ook wel mee. mits ik zin heb om te cutten rond mei.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Wellicht een aantal vragen aan Ashley:

Hoelang moet je actief zijn geweest?
                                Waar wordt op gelet? Fysiek, before after pic?

Zou wel mee willen, heb alleen nog een bf van 17 % :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X