De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• als ik toestemming heb van kevster doe ik dat graag.

verder heb ik nog een vraag. wordt er geoordeeld op het uiteindelijke fysiek? of op de progressie die iemand gemaakt heeft in de 5 maanden? of een combinatie?
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
      als ik toestemming heb van kevster doe ik dat graag.

verder heb ik nog een vraag. wordt er geoordeeld op het uiteindelijke fysiek? of op de progressie die iemand gemaakt heeft in de 5 maanden? of een combinatie?
      Knock yourself out brah, dit topic is nu van de Jury.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• @dyno: Er zal naar beiden gekeken worden.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik ben ook van de partij als ik mee mag doen!

Comment

• Ik doe mee!! Ik heb echter wel een probleem... Ik heb geen krant thuis, ook geen tijdschrift of iets dergelijks..
            Ik kan verzekeren dat het geen oude foto's zijn ofzo, (kunnen jullie controleren in mijn foto log).
            Oudere foto's zouden enkel in men nadeel spelen.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Een vraagje mbt tot punt 4: Geldt 'hetzelfde zijn' enkel voor de poses?
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                Ik doe mee!! Ik heb echter wel een probleem... Ik heb geen krant thuis, ook geen tijdschrift of iets dergelijks..
                Ik kan verzekeren dat het geen oude foto's zijn ofzo, (kunnen jullie controleren in mijn foto log).
                Oudere foto's zouden enkel in men nadeel spelen.
                Originally posted by seanl94 View Post
                Een vraagje mbt tot punt 4: Geldt 'hetzelfde zijn' enkel voor de poses?

Koop je toch even een krant bij de supermarkt.

Nee, hetzelfde geldt voor alle regels.

@dyno...kan je ook de prijzengelden op de openingspost zetten?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Moeten de 3 foto's die je maakt op dezelfde dag genomen worden?

Meestal krijg ik van men oma elke week haar kranten anders kan ik de laatste van die gebruiken? Dan klopt de datum met 1 of 2 dagen niet? Als dat mag..

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                    Moeten de 3 foto's die je maakt op dezelfde dag genomen worden?

Meestal krijg ik van men oma elke week haar kranten anders kan ik de laatste van die gebruiken? Dan klopt de datum met 1 of 2 dagen niet? Als dat mag..
                    Hoeft niet op dezelfde dag zolang ze maar voor 2 februari gepost zijn.

Dat mag.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                      Dat je misschien niet 1ste gaat worden, maakt toch niet uit. Er zullen wel meer mensen meedoen die een best wel goed fysiek hebben. en ook ik zal het lastig krijgen.

Het gaat niet alleen om het winnen. Het werkt heel motiverend als je met een bepaald doel naar iets toewerkt. Je kan deze contest dus gebruiken om jezelf extra te motiveren om de komende 5 maanden hard te knallen en droog te worden. En al wordt je laatste, toch heb jij het maximale geprobeerd te halen uit deze 5 maanden, en de vooruitgang richting jou uiteindelijke doel kan niemand je afpakken.

PS. ik was vorig jaar ge-eindigd op een gedeelde 4de plaats. dus er zijn anderen waar je je meer druk om moet maken haha.
                      Ik verwoorde het een beetje verkeerd inderdaad! Tuurlijk is het een mooie motivatie. En als het echt word bekeken als Beachboy, dan doe ik het misschien niet eens zo slecht (borst is mijn beste groep!)

Ik zit nog te twijfelen, en ga even kijken!
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• O.k duidelijke regels...

Ik doe mee..ff knallen nog de laatste maanden...

Op hoop van zege...haha

Comment

• Ik ben al op voorhand beginnen cutten voor deze wedstrijd (foto's gemaakt ongeveer 3 weken geleden) ... mogen die er ook nog op of?

Comment

• de eerste officiele deelnemer.
                            het moge dan geen krant zijn, ik hoop dat dit wel genoeg bewijs is, dat deze foto vandaag is genomen.

foto 1 front is ontspannen
                            foto 2 achterkant semi gespannen
                            foto 3 zijkant gespannen

@ dominique ik denk van niet.
                            Attached Files
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Creatief, dat is natuurlijk ook een optie als je geen krant hebt .
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• De eerste deelnemer en onmiddellijk ligt de lat al relatief hoog.
                                Mooie foto's, zeker met die laptop in je handen.

Helaas heb ik geen laptop en ik zie me nog niet met men vast scherm poseren, ik denk dat ik 1 of andere constructie ga maken die dan naast mij staat waar een krant aanhangt ofzo.

Mijn foto's komen zaterdag avond of zondag ochtend.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X