Het is te proberen, waarom neit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oh yes, we loooooove IJsblok!!
    En zo blijft het in de familie!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Beste fans, vrienden en rest

vergeet je niet aan te melden hea want het is simpel (tenminste dat zeggen ze)
        hier een plaatje voor de duidelijk
        Attached Files
        Calisthenics / Street workout

Comment

hoeveel euries heb je al?
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

is nog geen week voorbij of jij vraagt hoeveel ik heb xD heb zo'n 50 mensies ge-invited dus 2,50 per week moet dat dan zijn xD

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              is nog geen week voorbij of jij vraagt hoeveel ik heb xD heb zo'n 50 mensies ge-invited dus 2,50 per week moet dat dan zijn xD
              Ik heb vroeger nog wat met google adsense zitten aankloten waardoor ik wel gemakkelijk 15/dag kreeg.. Was echter snel gedaan met de fun.. Zou google ads nu wel anders goed kunnen gebruiken doordat ik al redelijk goed bekend ben op youtube.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                Ik heb vroeger nog wat met google adsense zitten aankloten waardoor ik wel gemakkelijk 15/dag kreeg.. Was echter snel gedaan met de fun.. Zou google ads nu wel anders goed kunnen gebruiken doordat ik al redelijk goed bekend ben op youtube.
                dat is het echt werk

Comment

bull

wat een bullshit en ik heb me nog aangemeld ook, ik kijk er echt niet meer na wou gewoon eens weten wat dit inhield....

die gasten zijn helemaal makkelijk ,willen net zoiets als facebook slapend rijk worden doormiddel van jullie te laten werken, slimme zet van ze....

5 cent per aangebracht lid? ze sporen niet daar....

Ik zeg in plaats van lid worden, NIET lid worden want die gasten lachen jullie straks allemaal uit doormiddel van geen fuck te doen en jullie te laten werken.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                    wat een bullshit en ik heb me nog aangemeld ook, ik kijk er echt niet meer na wou gewoon eens weten wat dit inhield....

die gasten zijn helemaal makkelijk ,willen net zoiets als facebook slapend rijk worden doormiddel van jullie te laten werken, slimme zet van ze....

5 cent per aangebracht lid? ze sporen niet daar....

Ik zeg in plaats van lid worden, NIET lid worden want die gasten lachen jullie straks allemaal uit doormiddel van geen fuck te doen en jullie te laten werken.
                    fans
                    dan maak jij toch zo'n site waar je meer per lid krijgt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X