Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zoeken jullie nog een moderator voor de 18+ sectie?
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ook maar een aanmelden zo.
Alleen wat een kleuren joh! Dat gaat zeker opvallen als ik onder werktijd op het forum zit. Maar ja daar kunnen jullie geen rekening mee houden natuurlijk
fitnessfreak: je kunt je stijlen ook aanpassen heb er een stuk of 6 ingezet dus je kan ff rommelen.... misschien zit er een andere tussen die niet zo opvalt.
iedereen moet even wennen aan de kleuren, maar zo moet iedereen er ook even aan wennen dat er een serieus forum opnieuw is opgestart.
Binnen afzienbare tijd als alles op orde is ga ik wat prijsvragen neerzetten, te winnen valt b.v. t shirts, muismatjes, stickers enz... misschien wel een paar bekers....
kijk man dit is leuk het geeft je toch weer een extratje en is voor jullie ook goed om je te onderscheiden...
Misschien kan je zo ook makkelijk een sponser vinden die dan is een sampletje kan weggeven of iets dergelijks
Komt er ook een actieve discussies paneel in?
Dat vind ik echt heel handig aan bodynet.
Anders moet je elke keer gaan zoeken.
Voorlopig niet Laurann,
hier op bodynet is dat wel zo en dat betekent dat ook iedereen op alles gaat reageren. Ook als ze niets te melden hebben.
Op M4B ga je gericht naar de secties en topics waar je wat aan hebt of waar eigenlijk je interesses liggen. Dat is op de meeste fora eigenlijk wel zo en ookd e bedoeling. Dan heb je minder gerotzooi en geklier van mensen die alleen maar posten om iets te willen posten.
Dat systeem houdt dus ook jouw topics en vragen beter schoon en relevant.
kijk man dit is leuk het geeft je toch weer een extratje en is voor jullie ook goed om je te onderscheiden...
Misschien kan je zo ook makkelijk een sponser vinden die dan is een sampletje kan weggeven of iets dergelijks
Er stond laatst een code in een blad voor wat gratis samples....ik zal die even opzoeken en plaatsen in de supps sectie.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment