Bodynet verbeteren? Meer feedback van de leden nodig...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by roelinho View Post
    nieuwe suggestie: sta sexy animated gifs toe :P
    2x...
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ga ff fappen ofzo =)

Comment

Had er een, moest eraf halen van de mods.. dus ben zeker voor :P

Anders topic aanmaken over wat acceptabel is hmmmm

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

als schiet je zself ff wat kiekjes tijdens een o.n.s. kunnen we ons daar op brainstormen over de acceptabele norm

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            als schiet je zself ff wat kiekjes tijdens een o.n.s. kunnen we ons daar op brainstormen over de acceptabele norm
            Je weet dat je teveel op bodynet zit als je las dat jullie gingen brainstormen over mijn o.n.s. "form" lmfao

Comment

Spoilers, voor alle NSFW shit.
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Spoilers, voor alle NSFW shit.
                Goeie

Misschien aparte sectie aanmaken zoals ze op t-nation hebben, daar noemen ze het SAMA (Sex and the Male animal). Krijg je ook geen 18+ topics meer voorbij in het normale gedeelte. Zorg je er voor dat ze niet oplichten in de actieve discussie lijst net als erogene middelen en kan iedereen rondklooien en hun test een beetje kwijt zonder dat de nette BNers daar last van hebben. Kunnen we Kees als moderator hebben ik zeg doen!

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Je weet dat je teveel op bodynet zit als je las dat jullie gingen brainstormen over mijn o.n.s. "form" lmfao
                  ik droom altijd over jou RJ dat weet je toch

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Goeie

Misschien aparte sectie aanmaken zoals ze op t-nation hebben, daar noemen ze het SAMA (Sex and the Male animal). Krijg je ook geen 18+ topics meer voorbij in het normale gedeelte. Zorg je er voor dat ze niet oplichten in de actieve discussie lijst net als erogene middelen en kan iedereen rondklooien en hun test een beetje kwijt zonder dat de nette BNers daar last van hebben. Kunnen we Kees als moderator hebben ik zeg doen!
                    En kan ik mijn baan behouden. Ik zeg ook doen.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• - Je topic kunnen editen.
                      - Als je een topic opent gelijkt op de laatste pagina komt, en niet op de eerste
                      - Boven elke pagina de topicstart gewoon

Een aantal punten die ik persoonlijk erg fijn zou vinden, en denk wel meer mensen hier.
                      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• Originally posted by brainiac View Post
                        - Als je een topic opent gelijkt op de laatste pagina komt, en niet op de eerste
                        Zoveel moeite is het toch niet om op het icoontje voor de titel te klikken?
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

- Je topic kunnen editen.
                          - Boven elke pagina de topicstart gewoon

Een aantal punten die ik persoonlijk erg fijn zou vinden, en denk wel meer mensen hier.
                          Gebruikersinstellingen
                          Opties wijzigen
                          3rde kopje Weergaveopties discussies
                          - weergave discussies linear - nieuwste eerst..

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            Zoveel moeite is het toch niet om op het icoontje voor de titel te klikken?
                            hoe bedoel je?
                            Als ik nu bijv. een topic open die al zo'n 40 á 50 pagina's heeft, moet ik eerst een paar klikken voordat ik bij de nieuwste post ben.

't Lijkt mij gewoon een verbeterpunt, er zijn wel meer dingen die niet zo'n moeite zijn.

Comment

• aight, thanx posseltje.

Maar nog blijf ik 't een verbeterpunt vinden:P

Comment

aight, thanx posseltje.

Maar nog blijf ik 't een verbeterpunt vinden:P
                                Als je bij "nieuwe berichten" gewoon op het kader klikt ipv de letters kom je bij de nieuwe posts uit.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X