Bodynet verbeteren? Meer feedback van de leden nodig...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nu zit de topicstart weer helemaal aan de andere kant

I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• Originally posted by brainiac View Post
      nu zit de topicstart weer helemaal aan de andere kant

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

hoe bedoel je?
        Als ik nu bijv. een topic open die al zo'n 40 á 50 pagina's heeft, moet ik eerst een paar klikken voordat ik bij de nieuwste post ben.

't Lijkt mij gewoon een verbeterpunt, er zijn wel meer dingen die niet zo'n moeite zijn.
        Heb daar al eens naar gevraagd, was niet mogelijk.

Overigens heb je gewoon een knop "eerste ongelezen bericht" in elke discussie (linksboven de eerste post), en die brengt je naar waar je wil.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
          Goeie

Misschien aparte sectie aanmaken zoals ze op t-nation hebben, daar noemen ze het SAMA (Sex and the Male animal). Krijg je ook geen 18+ topics meer voorbij in het normale gedeelte. Zorg je er voor dat ze niet oplichten in de actieve discussie lijst net als erogene middelen en kan iedereen rondklooien en hun test een beetje kwijt zonder dat de nette BNers daar last van hebben. Kunnen we Kees als moderator hebben ik zeg doen!
          Heel graag doe het met plezier.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• @brainiac af en toe weet ik toch helemaal niet waar een topic over gaat. dan is het dus beter dat je de eerste pagina krijgt zodat je kan zien waar de discussie en/of vragen over gaan. en dan klik je 1 knopje en bij je bij de meeste recente discussie in dat topic dus is niet zoveel moeite vind ik.

Comment

aight, thanx posseltje.

Maar nog blijf ik 't een verbeterpunt vinden:P
              nog eens onzin, klik gwn op laatste als er zoveel pagina's zijn

Comment

• Functie om een lijstje met favoriete topics te kunnen maken voor jezelf zodat je topics die je wilt volgen snel kunt vinden.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  nog eens onzin, klik gwn op laatste als er zoveel pagina's zijn
                  hoe klik je op de laatste? Al je bijv. 30+ pagina's hebt, dan moet je een paar keer klikken voordat je bij de laatste bent. (toch?)

en gewoon boven aan elke pagina de topicstart.. dit is bijvoorbeeld erg handig bij een voedingsschema-topic, als je bijvoorbeeld ff aan t doorlezen bent op andere pagina's, wil je af en toe ook ff naar de schema zelf kijken wat er ook alweer in stond of zo.

ps. waarom is mijn avater niet zichtbaar ?
                  Last edited by brainiac; 21-04-2010, 22:17. Reason: :)

Comment

• Een regel die zegt dat er maar 1 zelfde schermafbeelding tegelijkertijd mag zijn...
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• datum/tijd bij de posts

Comment

datum/tijd bij de posts
                        U heeft een brilletje nodig?
                        Attached Files
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Een regel die zegt dat er maar 1 zelfde schermafbeelding tegelijkertijd mag zijn...
                          Jij met je avatars steeds
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

• I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• Misschien voor de leden die anti steroids zijn.. bij de actiefe discussies alle aas gerelateerde topics niet laten zien? Bv er is nu een topic: Pijn na het prikken. Voor veel bners kan het dus geen ene *** schelen :P
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Je hoeft het niet te openen...
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X