Bodynet verbeteren? Meer feedback van de leden nodig...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    automatische log off fucntie mag er echt uit zwaar irritant om je telkens aan te melden
    Je hoeft niet telkens opnieuw in te loggen als je browser cookies accepteerd van Bodynet en als je de optie 'onthoud mij' hebt aangevinkt als je wilt inloggen.

Comment

bij actieve discussies, als je er een aanklikt dat je ook direct naar de laatste reply gaat, en niet op de eerste pagina uitkomt

Comment

Is het mogelijk om, wanneer je in een bepaalde topic zit, onderaan de pagina te kunnen zien wie er nog meer in dat topic actief zijn?

Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by Heineken View Post
          Is het mogelijk om, wanneer je in een bepaalde topic zit, onderaan de pagina te kunnen zien wie er nog meer in dat topic actief zijn?

Waarom zou je dat willen?

Comment

Originally posted by webmaster View Post
            Waarom zou je dat willen?
            Wanneer je ziet dat een persoon (of meerdere personen) waarmee je in discussie bent in hetzelfde topic zit, kun je even wachten zijn/haar reply. Zo niet ga je weer verder.

Het is niet van levensbelang maar een kleinigheidje wat het gebruiksgemak vergroot. Heb het op een aantal andere forums gezien en ik vond het altijd wel handig.
            Last edited by Heineken; 03-01-2008, 23:45.

Comment

2 vensters openen hier:http://forum.bodynet.nl/ klik ff onder in bij actieve gebruikers dan zie je wat iedreen aan t doen is

k heb elk knopje uitgeprobeerd
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

Originally posted by webmaster View Post
                Je hoeft niet telkens opnieuw in te loggen als je browser cookies accepteerd van Bodynet en als je de optie 'onthoud mij' hebt aangevinkt als je wilt inloggen.
                thnxxx
                We like it

Comment

Jouw methode is wel errug omslachtig, terwijl het ook heel simpel kan.

T'is maar een idee'tje. Doe ermee wat je wilt webmaistro! keep up the keep work

Comment

Had er geen op of aanmerkingen over. Vind het goed in elkaar zitten .
                    Het viel me alleen op dat sinds kort ''foto's van leden'' ook zichtbaar zijn voor niet leden?
                    Vind het persoonlijk beter om dat deel gewoon afgeschermd te houden.

Verder blijf ik dit het beste board vinden
                    Trainingslog Farmboy:

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      2 vensters openen hier:http://forum.bodynet.nl/ klik ff onder in bij actieve gebruikers dan zie je wat iedreen aan t doen is

k heb elk knopje uitgeprobeerd
                      Je kan ook gewoon onderaan de pagina kijken. Daar staan nu wie er in een topic zitten te lezen.

Originally posted by Farmboy View Post
                      Had er geen op of aanmerkingen over. Vind het goed in elkaar zitten .
                      Het viel me alleen op dat sinds kort ''foto's van leden'' ook zichtbaar zijn voor niet leden?
                      Vind het persoonlijk beter om dat deel gewoon afgeschermd te houden.

Verder blijf ik dit het beste board vinden
                      We hebben inderdaad iets aangepast aan de rechten. Het 18plus forum, foto's van leden forum en foto's van anabolen forum is aangepast.

Als je niet bent ingelogd op Bodynet kan je tegenwoordig wel de lijst met discussies zien. Zodra je een discussie (foto's) probeert te bekijken dan krijg je een login/registreer scherm. Ze kunnen dus zien hoe actief het forum is maar niet wat er daadwerkelijk wordt gezegd / geschreven.
                      groeten,

Coen

Comment

Originally posted by Coen View Post
                        Je kan ook gewoon onderaan de pagina kijken. Daar staan nu wie er in een topic zitten te lezen.
                        Held~!!!

Edit: Ik heb trouwens nog een puntje!

Zo lijkt me het handig als de namen van bepaalde personen zoals moderators in een andere kleur worden weergegeven. Zo kunnen mensen die niet heel actief zijn toch direct zien wie ze moeten aanspreken voor bepaalde zaken. Bijvoorbeeld rood voor mods en misschien ook blauw voor special members (retired mods, mensen die iets speciaals hebben toegevoegd aan het forum, etc)???
                        Last edited by Heineken; 04-01-2008, 14:03.

Comment

Held~!!!

Edit: Ik heb trouwens nog een puntje!

Zo lijkt me het handig als de namen van bepaalde personen zoals moderators in een andere kleur worden weergegeven. Zo kunnen mensen die niet heel actief zijn toch direct zien wie ze moeten aanspreken voor bepaalde zaken. Bijvoorbeeld rood voor mods en misschien ook blauw voor special members (retired mods, mensen die iets speciaals hebben toegevoegd aan het forum, etc)???
                          Goed idee, alle moderators en admins zijn nu vet gedrukt en rood.

Nog meer goede ideeën?
                          groeten,

Coen

Comment

Originally posted by Coen View Post
                            Goed idee, alle moderators en admins zijn nu vet gedrukt en rood.

Nog meer goede ideeën?
                            Ja! Mr. Symmetry wil ook een kleur wegens jarenlang flauwe grappen maken en negatief kuuradvies uitdelen aan jan & alleman...
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                              Ja! Mr. Symmetry wil ook een kleur wegens jarenlang flauwe grappen maken en negatief kuuradvies uitdelen aan jan & alleman...
                              Wat voor kleur dan? Je heb het eigenlijk wel verdiend ja.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                                bij actieve discussies, als je er een aanklikt dat je ook direct naar de laatste reply gaat, en niet op de eerste pagina uitkomt
                                Als je op het blauwe vierkantje klikt, links naast de titel van het topic, dan ga je naar de eerste (door jou) ongelezen reactie.
                                Life's what you make it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X