Originally posted by onderhandelen
View Post
Bodynet verbeteren? Meer feedback van de leden nodig...
Collapse
X
-
Originally posted by webmaster View PostWaarom zou je dat willen?
Het is niet van levensbelang maar een kleinigheidje wat het gebruiksgemak vergroot. Heb het op een aantal andere forums gezien en ik vond het altijd wel handig.Last edited by Heineken; 03-01-2008, 23:45.Becoming a human juggernaut!!!
Comment
-
Originally posted by Heineken View PostIs het mogelijk om, wanneer je in een bepaalde topic zit, onderaan de pagina te kunnen zien wie er nog meer in dat topic actief zijn?
k heb elk knopje uitgeprobeerd▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Had er geen op of aanmerkingen over. Vind het goed in elkaar zitten .
Het viel me alleen op dat sinds kort ''foto's van leden'' ook zichtbaar zijn voor niet leden?
Vind het persoonlijk beter om dat deel gewoon afgeschermd te houden.
Verder blijf ik dit het beste board vindenTrainingslog Farmboy:
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Post2 vensters openen hier:http://forum.bodynet.nl/ klik ff onder in bij actieve gebruikers dan zie je wat iedreen aan t doen is
k heb elk knopje uitgeprobeerd
Originally posted by Farmboy View PostHad er geen op of aanmerkingen over. Vind het goed in elkaar zitten .
Het viel me alleen op dat sinds kort ''foto's van leden'' ook zichtbaar zijn voor niet leden?
Vind het persoonlijk beter om dat deel gewoon afgeschermd te houden.
Verder blijf ik dit het beste board vinden
Als je niet bent ingelogd op Bodynet kan je tegenwoordig wel de lijst met discussies zien. Zodra je een discussie (foto's) probeert te bekijken dan krijg je een login/registreer scherm. Ze kunnen dus zien hoe actief het forum is maar niet wat er daadwerkelijk wordt gezegd / geschreven.groeten,
Coen
Comment
-
Originally posted by Coen View PostJe kan ook gewoon onderaan de pagina kijken. Daar staan nu wie er in een topic zitten te lezen.
Edit: Ik heb trouwens nog een puntje!
Zo lijkt me het handig als de namen van bepaalde personen zoals moderators in een andere kleur worden weergegeven. Zo kunnen mensen die niet heel actief zijn toch direct zien wie ze moeten aanspreken voor bepaalde zaken. Bijvoorbeeld rood voor mods en misschien ook blauw voor special members (retired mods, mensen die iets speciaals hebben toegevoegd aan het forum, etc)???Last edited by Heineken; 04-01-2008, 14:03.Becoming a human juggernaut!!!
Comment
-
Originally posted by Heineken View PostHeld~!!!
Edit: Ik heb trouwens nog een puntje!
Zo lijkt me het handig als de namen van bepaalde personen zoals moderators in een andere kleur worden weergegeven. Zo kunnen mensen die niet heel actief zijn toch direct zien wie ze moeten aanspreken voor bepaalde zaken. Bijvoorbeeld rood voor mods en misschien ook blauw voor special members (retired mods, mensen die iets speciaals hebben toegevoegd aan het forum, etc)???
Nog meer goede ideeën?groeten,
Coen
Comment
-
Originally posted by Coen View PostGoed idee, alle moderators en admins zijn nu vet gedrukt en rood.
Nog meer goede ideeën?We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
-
Originally posted by Spectral View Postbij actieve discussies, als je er een aanklikt dat je ook direct naar de laatste reply gaat, en niet op de eerste pagina uitkomtLife's what you make it!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment