Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hebben wij een deal, zo begin ik je meer te mogen i.v.m. al die reacties met gooi het topic maar op slot te lezen.
Verwacht dat als deze sectie ooit komt te staan hier op bodynet (rolf) dat we meteen een hele lading dvd's van general en bruce kunnen verwachten.
tis dat ik nie in de handel zit.. maar zo een heleboel dvd's kan leveren op een dag als het moet.. de nieuwste
Er zijn hier gewoon te weinig actieve leden en om nou allerlij dingen te gaan verkopen wat niks met fitnes / BB te maken heeft is ook niet echt intressant ben ik bang.
DAN NIET!!!!! BEDENK ZELF DAN VERBETERINGEN OM AAN TE BRENGEN. Ik vind dit LAAG... Ik geef me hier bloot, stel me kwetsbaar op... En dan gaan jullie me keihard de grond in boren... Ik heb ook gevoelens!!! (twee, of ik heb honger, of ik heb gevoelens die met een van die twee delen te maken heeft)
Kortom, voorstel afgewezen... jammer.
"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
DAN NIET!!!!! BEDENK ZELF DAN VERBETERINGEN OM AAN TE BRENGEN. Ik vind dit LAAG... Ik geef me hier bloot, stel me kwetsbaar op... En dan gaan jullie me keihard de grond in boren... Ik heb ook gevoelens!!! (twee, of ik heb honger, of ik heb gevoelens die met een van die twee delen te maken heeft)
En het gevoel in je pik ben je ook kwijt, aangezien je je aardig op je pik getrapt voelt.
Sorry kerel maar het animo is te laag.
Als je iets zoekt of wilt verkopen kan je altijd een offtopic deel openen
Voorbeelden van mensen die me niet begrijpen... (allen echt gebeurd)
Vandaag:
Man: bent u bekend hier?
Ik: Mwa, redelijk.
Man: Ik zoek de metaalstraat.
Ik: Nee, daar kent niemand me
Ik parkeerde 10 minuten op een oprit om even een winkel binnen te gaan kom ik terug, staat er een man zwaar pissed te wezen.
Man: Doe je dat thuis ook.
Ik: Ja, maar daar is het mijn eigen oprit, dus eigenlijk niet zo'n probleem.
(overigens wel mijn excuses aangeboden, het is kut om zoiets te doen)
Tijdens sollicitatie:
Baas: heb je ook zwakke punten.
Ik: mwa, niet echt. Misschien... ik zou het eerder een verbeterpunt willen noemen, maar... Ik los mijn autoriteitsproblemen op met fysiek geweld, maar zoals ik zei, het is eerder een verbeterpunt.
(ik ben het trouwens niet geworden, heel vreemd)
Topic mag sluiten voordat deze onzin te ver doorgaat
P.s. Been: ik heb een toestel gekocht via ebay.de. Dus hoef ik nog niets te doen.... Misschien binnenkort mijn powertec de deur uit dan zie je wel een topic verschijnen.
"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
ik zoek een automonteur, die mijn honda crx sport wil maken
moetten wat dingetjes aangemaakt worden, en zwart is net wat goedkoper, maby kunnen we elkaar daar ook wat bij helpen, komen we elkaar ook eens in het echt tegen
P.s. Been: ik heb een toestel gekocht via ebay.de. Dus hoef ik nog niets te doen.... Misschien binnenkort mijn powertec de deur uit dan zie je wel een topic verschijnen.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment