Stap 1. Je denkt bij jezelf ik zoek een antwoord op een vraag. Maar ik wil niemand lastigvallen met vragen die al tig keer zijn beantwoord. Wat nu?
Stap 2. Boven in zie je onder je blauwe schermpje waar je naam instaat als je ingelogd bent. Het woord ZOEKEN staan. Naast zoeken een symbooltje met het pijltje naar beneden. Klik hierop.
Stap 3. In dit venster kan je selecteren “discussies tonen” of berichten tonen
Bij discussies tonen weergeeft hij een “topic” met daarin je zoekterm en bij berichten tonen. (je raad het al) het bericht. Het handigste wat ik vind is zoeken op Bericht
Stap 4. Typ in het venster je zoekopdracht. (als voorbeeld mijzelf genomen)
Stap 5. vervolgens zoals je op het plaatje kan zien zijn er 19 pagina’s met berichten over het zoekonderwerp.
Succes.
Hopelijk heeft iemand er wat aan, en word hij gebruikt
Stap 2. Boven in zie je onder je blauwe schermpje waar je naam instaat als je ingelogd bent. Het woord ZOEKEN staan. Naast zoeken een symbooltje met het pijltje naar beneden. Klik hierop.
Stap 3. In dit venster kan je selecteren “discussies tonen” of berichten tonen
Bij discussies tonen weergeeft hij een “topic” met daarin je zoekterm en bij berichten tonen. (je raad het al) het bericht. Het handigste wat ik vind is zoeken op Bericht
Stap 4. Typ in het venster je zoekopdracht. (als voorbeeld mijzelf genomen)
Stap 5. vervolgens zoals je op het plaatje kan zien zijn er 19 pagina’s met berichten over het zoekonderwerp.
Succes.
Hopelijk heeft iemand er wat aan, en word hij gebruikt
Comment