Schone bodynet page

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schone bodynet page

Om even in te haken op het verzoek van KEVF maar niet zijn topic te vervuilen..

Had ik de vraag om de actieve discussieslijst rechts langer te maken... zo kan je snel zien waar er gepost is.. en misschien ook de functie dat je kan zien wie??

* Alle ingeklapte mogen dus weg dan... waardoor het forum sneller laad.. je geen last hebt van werkgevers met de foto's en dergelijke..

Grtz MT
    De waarheid kan erg hard zijn

Originally posted by MasterTuning View Post
    Om even in te haken op het verzoek van KEVF maar niet zijn topic te vervuilen..

Had ik de vraag om de actieve discussieslijst rechts langer te maken... zo kan je snel zien waar er gepost is.. en misschien ook de functie dat je kan zien wie??

* Alle ingeklapte mogen dus weg dan... waardoor het forum sneller laad.. je geen last hebt van werkgevers met de foto's en dergelijke..

Grtz MT
    ik denk niet dat het mogelijk is...alleen de admin kan dat doen als hij verstand van php heeft
    dit is namelijk een Vbullitin cms board.. dus niet een standaart vbulltin board

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
      ik denk niet dat het mogelijk is...alleen de admin kan dat doen als hij verstand van php heeft
      dit is namelijk een Vbullitin cms board.. dus niet een standaart vbulltin board

als het goed is dan zijn de zijbalken los te programmeren en dus ook makkelijk te uninstalleren.. en neem aan dat de admin wel verstand heeft van PHP en anders onze webbie wel

Comment

Zie het nut niet eigenlijk. Als je nieuwe discussies wilt weten met nieuwste posts klik dan gewoon op het knopje "nieuwe berichten". Geen extra grote balk voor nodig of iets dergelijks. Wellicht is een optie leuk om die fotogallerij niet te laden, maar qua laadtijd zal het elkaar zo weinig schelen...
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
          als het goed is dan zijn de zijbalken los te programmeren en dus ook makkelijk te uninstalleren.. en neem aan dat de admin wel verstand heeft van PHP en anders onze webbie wel
          lol je wilt niet half weten hoeveel .php bestander dit vbulletin cms bevat he haha

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            lol je wilt niet half weten hoeveel .php bestander dit vbulletin cms bevat he haha

Weet wel half hoeveel ze bevatten.. heb al vaker forums op ze kop geflikkerd .. en sommige dingen zijn echt niet veel werk

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Zie het nut niet eigenlijk. Als je nieuwe discussies wilt weten met nieuwste posts klik dan gewoon op het knopje "nieuwe berichten". Geen extra grote balk voor nodig of iets dergelijks. Wellicht is een optie leuk om die fotogallerij niet te laden, maar qua laadtijd zal het elkaar zo weinig schelen...
              Lijkt mij ook de oplossing
              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X