Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
In dit geval gaat het mij om de kleidingvoorschriften daar doen ze doen aan. Maar o wee als ik geen handdoek bij me heb of een tekort shirtje , zoals een meisje waarbij je de navel zag dat mag niet. Maar zo ingepakt met een halve burka en schoenen die ook op straat worden bebruikt. En zo aangekleed dat het zweetlucht van de hele week je tegemoet komt. En hun sport wordt mog betaalt ook door de gemeente. Dar heb ik moeitje mee. Niet tegen die mensen zelf maar kleed je dan wel normaal aan en ga elke dag eens douce ipv 1x per week.
In dit geval gaat het mij om de kleidingvoorschriften daar doen ze doen aan. Maar o wee als ik geen handdoek bij me heb of een tekort shirtje , zoals een meisje waarbij je de navel zag dat mag niet. Maar zo ingepakt met een halve burka en schoenen die ook op straat worden bebruikt. En zo aangekleed dat het zweetlucht van de hele week je tegemoet komt. En hun sport wordt mog betaalt ook door de gemeente. Dar heb ik moeitje mee. Niet tegen die mensen zelf maar kleed je dan wel normaal aan en ga elke dag eens douce ipv 1x per week.
Inderdaad die zweetlucht is nog het ergste, het is toch een kleine moeite je even op te frissen voordat je gaat sporten.
en het altijd bij de zelfde mensen, waarschijnlijk hebben ze zelf niet eens door
Hahaha dat zeggen vrouwen altijd. Maar de arme kneusjes laten ze staan !
En de vrouwen hier op het forum hebben ook genoeg mannelijk schoon om naar te kijken dus niet zo zeuren !
Hahaha dat zeggen vrouwen altijd. Maar de arme kneusjes laten ze staan !
En de vrouwen hier op het forum hebben ook genoeg mannelijk schoon om naar te kijken dus niet zo zeuren !
Hallo Arthur , het is ons opgevallen dat je al enige tijd geleden voor het laatst hebt gepost op het forum. Waarom neem je niet even de gelegenheid om bijvoorbeeld een vraag te stellen, leden te helpen of gewoon lekker mee te discussiëren?
Vind je 't gek telkens als ik hier inlog eindigen de goede bedoelingen al snel met kontjes-spotten in de fotogalerij..
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment