android

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Scoob, ik gis maar wat he ik weet het ook niet, voor mij betekend het dat ik voortaan makkelijk overal op mijn tablet kan pokeren, ipv 1tafel op me foon zes op me tablet.
    Das mij wel waard, mocht het vel duurder worden is het een principekwestie en zou ik het ook niet meer doen.
    Er zullen allerlei abbos komen, van goedkoop tot duur, maar ik heb graag onbeperkt internet.
    Als g4 verspreid raakt stoppen mensen met bellen, nu wa ze ipv sms dan doe je void of skype ipv regulier bellen.
    Ik vetwacht dat er abbos komen zonder bellen maar met alleen internet.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Scoob, ik gis maar wat he ik weet het ook niet, voor mij betekend het dat ik voortaan makkelijk overal op mijn tablet kan pokeren, ipv 1tafel op me foon zes op me tablet.
      Das mij wel waard, mocht het vel duurder worden is het een principekwestie en zou ik het ook niet meer doen.
      Er zullen allerlei abbos komen, van goedkoop tot duur, maar ik heb graag onbeperkt internet.
      Als g4 verspreid raakt stoppen mensen met bellen, nu wa ze ipv sms dan doe je void of skype ipv regulier bellen.
      Ik vetwacht dat er abbos komen zonder bellen maar met alleen internet.
      Kan er niet aan wennen. Alleen in de trein doe ik het weleens. Voor de rest laptop of op de 2 x 22" setup
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Nadeel is dat je er dan zo voor moet gaan zitten, nu als we ergens heen gaan rijd mijn vrouw, kan ik pokeren, kom er anders bijna niet meer aan.toe, behalve zondag das nu nog mijn dag, maar kiddies willen ook op zondag leuke dingen doen

Comment

Nadeel is dat je er dan zo voor moet gaan zitten, nu als we ergens heen gaan rijd mijn vrouw, kan ik pokeren, kom er anders bijna niet meer aan.toe, behalve zondag das nu nog mijn dag, maar kiddies willen ook op zondag leuke dingen doen
          Ja kan ik me voorstellen. Ik heb geen kids en kan redelijk mijn eigen uren bepalen. Ik wil best weleens voor je grinden hoor als je wat side-action zoekt. Wissel regelmatig uit.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik verwacht dat je straks bv bundels kan kopen, onbeperkt mb icm g4 voor bv 100 euro ofzo, im in
            Heb je geld teveel Q XD
            100 eu aan je tel man, ik betaal de helft nog niets een met toestel en bellen/sms erbij, en ik ben nog wel van de generatie pingsletjes
            Originally posted by IvySection View Post
            Je telefoon tegen je hoofd geef beter bereik Dexie en Faabjan
            Ik heb zo`n oerdomme chick ooit eens echt een kwartier met haar tel op der hoofd laten zitten aan de bar.. XD

Comment

Teveel niet hoor dex, maar gelukkig ook niet te weinig

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                Heb je geld teveel Q XD
                100 eu aan je tel man, ik betaal de helft nog niets een met toestel en bellen/sms erbij, en ik ben nog wel van de generatie pingsletjes

Ik heb zo`n oerdomme chick ooit eens echt een kwartier met haar tel op der hoofd laten zitten aan de bar.. XD
                100,- valt wel mee per maand.
                IK heb nu thuis ook wifi die kan ik dan opzeggen omdat ik dan mijn hotspot van mijn telefoon gebruik om via mijn laptop op internet te zitten.
                Nu ik mijn Note 2 heb zit ik veel minder op mijn laptop en neem ik mijn laptop niet meer overal mee omdat ik zo goed als alles op mijn phone kan doen.

4g voor de win, als ik onder de 100,- moet betalen ervoor ben ik van de partij!
                Calisthenics / Street workout

Comment

Teveel niet hoor dex, maar gelukkig ook niet te weinig
                  Haha kidding, en mooi

Ja ok ijs, das wel makkelijk. Naja ik betaal 30 eu p/m iphone 4 500 sms/bellen en 1gb data, dus ik heb het wel reuze cheap.

Comment

Omg een iphone wat een noob
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                      Haha indd
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                        Als WHMCS een android app maakt die gratoes is, dan wil ik best overstappen naar een HTC/SIII heur. Nu kan ik tijdens school 'werken' vanaf me iphoney.

Comment

Maarrrr, werkt BN nou met tapatalk of niet. Iemand al getest ?
                          - Get out of your comfort zone ! -

Comment

Nee....

Is nog nooit inhoudelijk op gereageerd ook.
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                              Nee....

Is nog nooit inhoudelijk op gereageerd ook.
                              Coen al gepmd?

Comment

dit is volgens mij al ooit gevraagd.
                                om tapatatalk te gebruiken moet er door de web-admin een plug-in worden geinstalleerd.
                                volgens mij heeft Coen al ooit gereageerd op zo een vraag en was het antwoord dat hij dat niet ging doen.
                                ik zou het eens kunnen terug zoeken.
                                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X