Vind heel mooi forum, duidelijker dan de meeste anderen alleen jammer dat het zo dood is. Te weinig mensen die hier zitten en reageren. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je bezig bent met promoten en of je het ewl aan het goed bent maar het zou misschien toch leuker en leerzamer zijn als het wat drukker is? In ieder geval succes!
Reclame
Collapse
X
-
Ik heb her en der wel wat links staat op websites en sta in de zoekmachines natuurlijk.
Maar echte reclamecampagnes doe ik niet, deze zijn erg duur.
Deze website levert mij op financieel gebied namelijk niks op.
We hebben nu bijna 300 leden, veel daarvan lezen alleen maar en posten niks. Hier kan ik natuurlijk niks aan veranderen.
Maar het wordt langzamerhand drukker. Geduld is een schone zaak.
Keep on posting!
-
Volgens mij trekt het op het moment lekker aan.
'K heb zelf ok een paar links naar hier uitstaan. Toevallige bezoekers kunnen echter alleen de sectie "algemeen" lezen. Om de rest te kunnen lezen moeten ze registreren. Mischien zouden ze meerdere secties moeten kunnen lezen, waardoor de kans groter is dat ze geprikkeld worden tot reactie (en dus registratie).
Vlgns mij werkt 't bij getbig ok zo en das een topper!Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!
Comment
-
Ik weet het niet of ik alles voor niet leden open moet gooien. Heb het een tijdje terug een aantal weken geprobeerd maar het gevolg was dat niemand zich registreerd maar alleen de berichten leest.
Dit is mijn ervaring met alles openstellen aan het publiek.
Meestal is het zo dat het grootste percentage bezoekers alleen leest en informatie opzoekt.
Ik denk dat veel mensen zich ook schamen om een of andere reden om vragen te stellen.
Misschien omdat ze anoniem willen blijven ofzo.
Het valt mij trouwens ook op dat vele leden een ongeldig e-mail adres opgeven. Heb het nu zo gedaan dat nieuwe leden hun account moeten activeren via de e-mail.
Dit scheelt namelijk een hele hoop e-mail bouncers als ik eens een keer een mailtje naar alle leden wil sturen.
Ik heb het nu zo inderdaad dat gasten een stukje te zien krijgen van het board (alleen de categorie algemeen) zodat ze op deze manier geprikkeld worden van "he, daar staat nuttige informatie op, even registreren"
En dan hopen dat ze actief in de discussie's mee gaan doen.
Maar iedereen hier kan natuurlijk een steentje bijdragen door bijvoorbeeld mond op mond reclame of door ergens een link te plaatsen naar het board. Hoe meer mensen hoe meer vreugd natuurlijk!
PS. bedankt voor het plaatsen van de links
Comment
-
Aan de ene kant is het ook wel weer beter dat niet iedereen wat neerzet want op sommige fora moet je echt dagelijks kijken om het bij te houden. Als je dan een half weekje niet geweest bent weet je gewoon niet meer waar je moet beginnen met lezen. Maargoed iets meer replys moet kunnnen. Zal zo wel ff wat nieuwe topics maken en proberen ook enigzins nuttig natuurlijk. Anders schiet het niet op.
Comment
-
Sorry iKsz maar heb geen verstand van dieeten / cutten en dat soort zaken.
Wil zelf alleen maar groter en zwaarder vandaar
Zijn hier vast wel mensen die er wel wat vanaf weten toch
Greets..Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Is hetzelfde iKsZ.
Wat ik bedoel is dat ik geen ervaring heb met cutten op zich.
Uiteraard volg ik dieeten maar dat is voor de bulk.
Ook qua AS heb ik er geen ervaring en dus geen verstand van
Gaat nog wel komen maar wil dan eerst minimaal 130 kg wegen met 17% bf.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: