ergernis

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In vergelijking met sommige andere boards is hier weinig off-topic.
    Ben het er wel mee eens dat het soms teveel gebeurd in topics. In het daarvoor bestemde gedeelte is het prima uiteraard.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Klopt ook wel Farmboy maar hij kwam op een verkeerd moment zeg maar, was nogal doorgaan op het gedonder hier dat echt veel te lang door bleef gaan.
      Ben het verder helemaal met je eens, het aantal onzin posts in allerlei topics is op het moment erg hoog en grotendeels van een klein aantal members afkomstig.
      Een geintje op zijn tijd is leuk maar het is absoluut niet de bedoeling dat een groot deel van de serieuze topics afdwalen in allerlei dom gelul. Iemand die daadwerkelijk iets van zo'n onderwerp wil weten verdwaalt in de onzin en soms gaan serieuze reactie's op het onderwerp verloren doordat het al min of meer afgesloten lijkt.

Erger mezelf rot aan het feit dat ik de laatste tijd regelmatig het idee heb dat ik hier politieagentje moet spelen.
      Neemt niet weg dat ik weiger dit board te laten versloffen en/of verzieken dus als het moet dan is het niet anders. Zou wel veel prettiger zijn als het niet nodig is!

Comment

Gister hebben we het een beetje bond gemaakt, ik ook met name. Verder ben ik toch altijd iemand die wel ontopic is (denk ik/hoop ik), naja daar houd ik het ook op. Over het algemeen weet ik wel wanneer ik moet omschakelen. Hopen dat de rest dat ook weet.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

sorry david maar hou alstjeblieft op met slijmen

Comment

Wat nou weer, ik zeg gewoon hoe het zit, en dat ik me wel weer aan de regels houd.
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Makeerde helemaal niets aan je post David en je kent over het algemeen ook idd de grens.
              Flyingdot lijkt er nog ff wat meer moeite mee te hebben... Dit soort opmerkingen horen dus juist niet thuis in een topic als dit en kunnen een aanleiding zijn voor wederom een hele serie off-topic reactie's.

Comment

nee hoor je bent nu duidelijk

Comment

ik vind eerlijk gezegt dat flying dot wel een beetje gelijk heeft. Maarja ik ga in deze topic nix meer poste..
                  on the road to get huge

Comment

Originally posted by FlyingDot
                    nee hoor je bent nu duidelijk
                    Je moet gewoon een slot op de topic laten zetten , de bedoeling van deze topic lijkt ook niet zijn doel te hebben verkregen.
                    @ shanasse
                    flyingdot vindt ik niks minder dan de ander die ....... mag je zelf invullen.

niet alleen de vinger naar een persoon wijzen, die net ff te......

En om meer ergenis te kweken vindt ik dat deze topic moet gesloten worden. dat is mijn mening.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

wordt al geregeld kees

Comment

@ Kees: als je wat te zeggen hebt moet je het gewoon doen, heb een schurfthekel aan invulplaatjes en ze worden ook veel te makkelijk verkeerd opgevat. Spreek het uit of begin er gewoon helemaal niet over.
                        Verder mag je helemaal je mening hebben maar ga geen dingen verdraaien, je doet het voorkomen alsof ik FlyingDot wel minder zou vinden dan wie dan ook en dat slaat nergens op.

Dit topic wordt bij deze idd gesloten, maar alleen omdat de topic starter (FlyingDot in dit geval) daar via pm om heeft gevraagd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X