wat is voor jou een rot gevoel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by been View Post
    ik zou ook zeker weten aan gifte doen en miss een blaffer mee nemen de volgende keer dat zou bij mij op komen
    Aha. Een doberman? Rottweiler? Pitbull?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

chiwawa zat ik aan te denken
      Who's the Chef

Comment

chiauwa

Aangifte heeft toch nooit zin. Beter mijd je zulke wijken voortaan.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ja het is de wijk waar mijn beste vrienden wonen, aangifte doen zat ik wel aan te denken maarja het heeft zoon weining effect. geen idee wat ik volgende keer ga doen, misschien maar eens zoon cursusje zelfverdediging

maarja volgens mij leer ik daar dat ik hard moet schreeuwen en weg moet rennen

Comment

Mijn karateleraar heeft t telkens over de overlevingstechnieken die hij kent. Bijvoorbeeld de nek breken, een mes direct terugsteken en bijvoorbeeld het strottehoofd uit zn nek slaan. Maar dat gaat denk ik een beetje.. Is Krav Maga niks voor jou?

Grtz

Comment

haha ja de dingen die je zegt gaan me al wel wat te ver, ik durf iemand al bijna niet te slaan omdat ik bang ben dat hij achterover valt met zijn hoofd op de stoep en dat ie dood is. ik wil gewoon zorgen dat ik me kan verdedigen op dit soort dingen, het liefts ook zonder te vechten, maar dat als het moet ik mezelf in ieder geval kan verdedigen. tips?

het was trouwens in groningen

Comment

aikido is een sport waarbij je de kracht van de tegenstander gebruikt, zonder te slaan of te schoppen. Het is snel de kracht die de tegenstander op je af doet komen, overnemen, controleren, gebruiken. Steven Seagel is daar een zeer beoefend meester in. Je moet maar eens zoeken op 'aikido'

Grtz,David.

Comment

oke tnx!

Comment

Een tip hckid: Je moet de oortjes van je ipod vervangen door gewoon zwarte oortjes.

Comment

Originally posted by been View Post
                      chiwawa zat ik aan te denken
                      lol been, zelfde tijdstip, maar je was net eerder. heb ik het fout gespeld, of jij?

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                        lol been, zelfde tijdstip, maar je was net eerder. heb ik het fout gespeld, of jij?
                        Beiden goed en fout: Het is van oorsprong Chiuhuahua, maar Chiuwawa mag ook en Chiwawa kom je ook tegen. Blijft een k*thond natuurlijk.
                        Last edited by Mr. Symmetry; 06-02-2007, 14:41.
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Maar het klinkt wel leuk chi wawa

Comment

Anders beroof je die gasten toch een keer zelf van hun geroofde spulletjes?
                            Samuraizwaard mee...sla je die honkbalknuppel zo mee door de helft...

en anders een busje traangas...moet je kijken wat er gebeurd (en dan natuurlijk snel wegrennen...maar dat kon je al )

Comment

oh ja...mijn eigen rotgevoel natuurlijk....

Wat ik een rotgevoel vind, is zo'n vuil vies rottig naar voelend.....Papier sneetje!!! (woeshhhh............aaaaaahhhhhhh!!!!)

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                                aikido is een sport waarbij je de kracht van de tegenstander gebruikt, zonder te slaan of te schoppen. Het is snel de kracht die de tegenstander op je af doet komen, overnemen, controleren, gebruiken. Steven Seagel is daar een zeer beoefend meester in. Je moet maar eens zoeken op 'aikido'

Grtz,David.
                                Aikido is rommel man, ga je je nooit mee kunnen verdedigen Kracht van de tegenstander gebruiken lukt enkel in kata's. Het is een fabeltje op zieltjes(voornamelijk vrouwen) te lokken naar hun dojo. In het echte leven ligt het een beetje anders

Wat je eerder zei, krav maga, is veel beter. Eigenlijk heeft hij het krav maga principe al toegepast, een snelle stoot en rennen voor je leven is het beste wat je kan doen in een 1 vs meer + wapens situatie. Indien je denkt dat je 3 tegenstanders tegelijk aankunt EN een slagwapen met 2 uurtjes per week wat aan te rommelen op een matje, kom je bedrogen uit

anyway on-topic

Slechtste gevoel is wanneer je enkele dagen/ de week ervoor een pr hebt verbroken, en de volgende training er niet eens in de buurt van komt. Dan voel ik me persoonlijk hard kut. Dipjes zijn erg demotiverend.
                                Last edited by Genjuro; 06-02-2007, 20:02.
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X