wat is voor jou een rot gevoel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wakker gemaakt worden op zondagmorgen na het stappen door je pa die nieuws heeft wat je 1 klap helemaal verdoofd......
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Al jaren trainen, en toch dat iele, kleine ectomorfje blijven :s
      The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

@genjuro, uit hckid zn post, merkte ik dat hij niet zo houd van stoten, dus als je iemand die jou aanvalt snel van je af kan werpen, en daarna wegrent, is het ook goed. Of het je lukt IRL is afhankelijk van jezelf.

@igu, whatsup bro?

edit:

laat maar, heb het net gelezen.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

jezelf verdedigen tegen 3 man inc. een knuppel gaat een beetje moeilijk als het ook alle 3 goede vechters zijn jah . en dan kun je 10 jaar krav maga doen met 3 man incl. knuppel breek je iedereen

wat ik een kutgevoel vind is als je iets gekneusd hebt en je daardoor niet kunt trainen...:S
          en er zijn natuurlijk tig dingen wat allemaal kutgevoelens zijn.

@ erik, dat is erg kut voor je man, sterkte!
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by hckid View Post
            ja het is de wijk waar mijn beste vrienden wonen, aangifte doen zat ik wel aan te denken maarja het heeft zoon weining effect. geen idee wat ik volgende keer ga doen, misschien maar eens zoon cursusje zelfverdediging

maarja volgens mij leer ik daar dat ik hard moet schreeuwen en weg moet rennen
            aangeven heeft wel zin hoor
            tis makkelijk en snel via internet geloof ik ook

zulke meldingen houden ze bij en krijg je meer politie daar die een beetje beter opletten.
            Who's the Chef

Comment

haha ja de dingen die je zegt gaan me al wel wat te ver, ik durf iemand al bijna niet te slaan omdat ik bang ben dat hij achterover valt met zijn hoofd op de stoep en dat ie dood is. ik wil gewoon zorgen dat ik me kan verdedigen op dit soort dingen, het liefts ook zonder te vechten, maar dat als het moet ik mezelf in ieder geval kan verdedigen. tips?

het was trouwens in groningen
              je durft ze niet te meppen en dan toch een soort zelfverdediging hmmm....

ga dan op hardlopen
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                lol been, zelfde tijdstip, maar je was net eerder. heb ik het fout gespeld, of jij?
                ik gok zo maar dat ik het fout heb
                Who's the Chef

Comment

kijk natuurlijk durf ik ze wel te meppen ( heb 1ntje ook geslagen) maar ben wel veel te bang dat er iets naars gebeurd ofzo. maar aan de andere kant wanneer iemand mij iets aandoet wil ik graag wat terug kunnen doen.

Comment

mss boksen ofzo dan, of kyokushin karate

Comment

kijk natuurlijk durf ik ze wel te meppen ( heb 1ntje ook geslagen) maar ben wel veel te bang dat er iets naars gebeurd ofzo. maar aan de andere kant wanneer iemand mij iets aandoet wil ik graag wat terug kunnen doen.

nou, mensen kunnen heeeel wat hebben dus ram er maar gewoon op los

grtz
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

yup, als hij zelf al een flinke dreun met een knuppel heeft gehad..

Comment

maar hij geeft aan dat hij bang is iemand verkeerd te raken

begrijpelijk
                          als je iemand een beetje ongelukkig raak stomp je hem / haar zo het leven uit
                          Who's the Chef

Comment

Beter dan andersom

Comment

beter gewoon hard weg rennen dat zou ik doen iig als ik er last van zou hebben
                              Who's the Chef

Comment

ik niet, ik zou een mega rotation three double flip kick doen, zodat ze bang worden, waarna ik ze allemaal in één keer raak met een superman heli tripple spinning back punch gevolgd door een paar simpele woordjes als: "Nana nanana".

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X