Wat moet ik gaan doen naar de havo??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey, ook nog op?

Vertel eens wat meer? waarom vind je dat kut? persoonlijke ervaring?

Grtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Hey David,

Ik wil niet slijmen hoor, maar ik vind dat je behoorlijk wat weet en dat al op 16-jarige leeftijd. Het is mij wel duidelijk geworden dat je ze allemaal op een rijtje hebt en geïnterreseerd bent in fitness en waarschijnlijk ook in voeding. Lijkt het je dus niet leuk om misschien iets met voeding te doen, eh, voedingconsulent ofzo?

Comment

was na dat berichtje in slaap gevallen achter de computer (optreden in duitsland gehad, net iets te dronken geworden)

ik heb zelf niet persoonlijke ervaring met deze 2 studies maar wel direct via mijn broer en mijn neef (en een hoop vrienden)

mijn oude mentor was ook f-16 vlieger, had er een paar hele mooie verhalen over. Vooral ook over de opleiding zelf ( hij had het laatste jaar in amerika moeten afronden waar hij een mooi appartement kreeg plus ongeveer 100.000 dollar zakgeld voor dat jaar)

het lullige aan het kiezen van een studie is dat je eigenlijk nooit echt genoeg informatie hebt. Ik studeer zelf psychologie maar kwam er achter dat het compleet anders is dan ik van te voren dacht en veel andere mensen er over denken. Als je echt wilt weten wat een studie inhoud moet je een dag meelopen en veel mensen vragen die het ook doen.

gewoon een 5tal keuzes neer zetten, en een hoop wegstrepen wat je niet leuk lijkt en dan info opzoeken. maar daar ben je nu ook al mee bezig natuurlijk

Comment

@pupil, dankjewel. Maar voeding vind ik niet full-time interresant, als je me begrijpt.

@hckid Misschien dat ik die f16 piloot selectie nog wel even doe.. Kijken hoever ik kom.. en als ik doorkom.. tja dan blijf ik daar wel, maar ik wil toch ook nog een keuze achter de hand houden. en het is ZO moeilijk.

Comment

Ja, ik begrijp wat je bedoeld Succes in ieder geval!

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
              Normaal val ik niet over taalfouten maak er zelf ook genoeg. Maar met een reactie als "dan word je fulltime player" vroeg je er een beetje om. Maar bij deze mijn excuses.

@ David, Zo'n lening is maar 100.000 e-tjes. En de vliegmaatschappij waar je in dienst komt na je opleiding betaald deze schuld voor je af. Maar dan moet je natuurlijk wel deze opleiding afmaken.
              hehe excuses is niet nodig hoor.. maarja ik reageerde miss. ok weer te fel terug achja weet je nou al wat davit0 ?
              Ik ga ook maar eens een beetje kijken.
              on the road to get huge

Comment

Je kan ook gewoon een HEAO studie doen. Zijn geen hele zware studies dus daarnaast genoeg tijd om zelf actie dingen te gaan doen.
                Groei, Groeier, Groeist

Comment

ik denk dat ik maar gewoon accountancy ga doen, daarna NIVRA. is hard cashen, en leek me toen ook leuk. In me vrije tijd maar voor wat actie gaan dan

Grtz

Comment

Ja, dan zou ik inderdaad maar voor een heleboel actie gaan in je vrije tijd.
                    Zelf kan ik met moeite 2 uurtjes achter de computer blijven zitten om huiswerk te maken.
                    Vroeger kon ik dat wel, maar sinds ik veel beweging gewend ben...

Comment

ik beweeg veel, maar als ik een avondje ga scripten kan ik wel 20 uur achter me computer zitten.

Comment

dat noem ik een dagje......

gr

Comment

eerst de hele dag en dan de avond erachteraan kan soms wel langer zijn.. beetje absurd soms eigenlijk, maar als het af moet, moet het af.

Comment

Respect! Ik sta er wel vaak s'nachts voor op om iets af te krijgen, maar zo lang achter elkaar achter de computer, dat kan ik niet aan.

Comment

Accountancy is wel een van de zwaarste HEAO studies. Maar als je 20 uur achter elkaar kan blokken moet dat geen probleem zijn.
                              Groei, Groeier, Groeist

Comment

Ik ga hem duaal doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X