Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil niet slijmen hoor, maar ik vind dat je behoorlijk wat weet en dat al op 16-jarige leeftijd. Het is mij wel duidelijk geworden dat je ze allemaal op een rijtje hebt en geïnterreseerd bent in fitness en waarschijnlijk ook in voeding. Lijkt het je dus niet leuk om misschien iets met voeding te doen, eh, voedingconsulent ofzo?
was na dat berichtje in slaap gevallen achter de computer (optreden in duitsland gehad, net iets te dronken geworden)
ik heb zelf niet persoonlijke ervaring met deze 2 studies maar wel direct via mijn broer en mijn neef (en een hoop vrienden)
mijn oude mentor was ook f-16 vlieger, had er een paar hele mooie verhalen over. Vooral ook over de opleiding zelf ( hij had het laatste jaar in amerika moeten afronden waar hij een mooi appartement kreeg plus ongeveer 100.000 dollar zakgeld voor dat jaar)
het lullige aan het kiezen van een studie is dat je eigenlijk nooit echt genoeg informatie hebt. Ik studeer zelf psychologie maar kwam er achter dat het compleet anders is dan ik van te voren dacht en veel andere mensen er over denken. Als je echt wilt weten wat een studie inhoud moet je een dag meelopen en veel mensen vragen die het ook doen.
gewoon een 5tal keuzes neer zetten, en een hoop wegstrepen wat je niet leuk lijkt en dan info opzoeken. maar daar ben je nu ook al mee bezig natuurlijk
@pupil, dankjewel. Maar voeding vind ik niet full-time interresant, als je me begrijpt.
@hckid Misschien dat ik die f16 piloot selectie nog wel even doe.. Kijken hoever ik kom.. en als ik doorkom.. tja dan blijf ik daar wel, maar ik wil toch ook nog een keuze achter de hand houden. en het is ZO moeilijk.
Normaal val ik niet over taalfouten maak er zelf ook genoeg. Maar met een reactie als "dan word je fulltime player" vroeg je er een beetje om. Maar bij deze mijn excuses.
@ David, Zo'n lening is maar 100.000 e-tjes. En de vliegmaatschappij waar je in dienst komt na je opleiding betaald deze schuld voor je af. Maar dan moet je natuurlijk wel deze opleiding afmaken.
hehe excuses is niet nodig hoor.. maarja ik reageerde miss. ok weer te fel terug achja weet je nou al wat davit0 ?
Ik ga ook maar eens een beetje kijken.
Ja, dan zou ik inderdaad maar voor een heleboel actie gaan in je vrije tijd.
Zelf kan ik met moeite 2 uurtjes achter de computer blijven zitten om huiswerk te maken.
Vroeger kon ik dat wel, maar sinds ik veel beweging gewend ben...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment