Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dat tellen zal wel lukken Melkman, maar of hier verder veel mee gebeurt... Ik heb zo mijn twijfels!
Is alweer een erg oud topic inmiddels en het vervolg is weer eens helemaal doodgebloed lijkt het iig.
Citaat[/b] ]het zal nog wel even duren, heb nu andere prioriteiten, maar wanneer die klaar zijn is dit een van de eerste zaken die geregeld gaan worden.
Dus als het van de grond komt zouden we misschien enkele zakken via deze leverancier kopen: Zak whey 22kg D
En hierdoor bezorgings kosten besparen.
ps mocht iemand (uit NL) zon zak nu al willen kopen, dan zou ik graag mee willen doen!!!!
De bezorg kosten zijn +- $ 160. Ik weet niet of de verzendkosten evt goedkoper worden bij meerdere bestelllingen.
Maar iedereen die intresse heeft moet mij een pm sturen, misschien kunnen we nu al wat met een groep bestellen. Want ik ga waarschijnlijk wel een zak bestellen, en met meerdere kunnen we de verzendkosten delen
ik vind em te goedkoop. ook al istie zonder smaak. moet zelf voor 750gram al 32 euro dokken. dus een kg. ong. 43 euro. 22kg x 43,-- = ong. 1000 euro. en hiero maar 90. (als je geen verz. kostn hebt). nope niet voor mij.
Citaat[/b] (bruce @ Jan. 21 2004,23:43)]ik vind em te goedkoop. ook al istie zonder smaak. moet zelf voor 750gram al 32 euro dokken. dus een kg. ong. 43 euro. 22kg x 43,-- = ong. 1000 euro. en hiero maar 90. (als je geen verz. kostn hebt). nope niet voor mij.
Tja hij blijft idd erg goed koop. Maar dat komt omdat er in bulk verkocht wordt vanuit de whey fabriek gelijk.
Als ik 22 kg zou kopen ben ik normaal ook maar € 500,- kwijt dus die 300 kan wel komen doordat ik groot bestel.
Ik heb navraag gedaan daar en als we 3 zakken kopen is de totale verzendkosten $432.04.
Dus totale kosten zijn dan 3*90+432.04=702.4/3= $ 234 dollar per persoon
Als het goed is er nog 1 persoon nodig.
Mocht je intresse hebben stuur dan een telefoon nummer zodat ik je kan bellen als het doorgaat.
hm. voor die 432 dollar, kan je het volgens mij ook zelf halen? lol. reisje states en op vliegveld iets extra dokken voor t gewicht.
of zou je bij douane weer onderzoek krijgen? 5x 22kg coke. gege
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment