'S nachts moeten schijten...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Poep is vies jongens...laat ik het daarbij houden.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik vind het best lekker ruiken, het smaakt wel niet altijd zo goed

Comment

een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Comment

als ik s'nachts moet poepen dan slaap wandel ik uit bed en doe ik het gewoon in de gang als ik moet plassen doe ik het gewoon in mijn bedje lkkr warm.
              whah lkkr topic dit.
              wat doe je eigenlijks als je te veel hebt gedronken en je moet overgeven.
              doe je dat ook in je bed dan.

greetzz.
              one goal: power and mass

Comment

Super Mega BUMB!

Ik bedacht me ineens: Hoevaak moeten jullie poepen? Toen ik met ~6x per dag eten begon dacht ik, Ohjee, nu moet ik zeker minimaal 1x per dag schijten, maar dat is dus helemaal niet zo. Vroeger (ja, voordat ik 'goed' begon te eten) ging ik om de 2 soms 3 dagen naar de wc om te schijten, nu is dat nog steeds zo. Ik heb wel eens dat ik om de 2 dagen moet, maar dat is vreemd. Ik eet nu bijna dubbel zoveel en ik hoef niet vaker te schijten.

Hoe zit dat met jullie? Moeten jullie wel elke dag of vaker per dag, of ook om de paar dagen schijten?

edit: over schijten gesproken, ik moet nu ineens..

Comment

uhm share plox? minimaal 1x per dag zeker nu ik lekker aan het eten en shaken ben. loopt soms op naar 3 keer per dag

Comment

Ik heb een gat in mij bed zo groot als mijn billen, daaronder heb ik een grote emmer. Wanneer ik moet schijten doe ik het gewoon zo, niks vies aan. Als ik moet pissen dan vraag ik mijn vriendin of ze haar mond open wilt doen.

Half slapend schijten geeft een goed gevoel. Goed topic Santino, hoeveel had je gerookt toen je deze topic had aangemaakt?

Comment

dit topicje is ruim 6maanden oud
                      hij was stoned & dronken en slaap te kort dus hij weet nix meer van dit topicje
                      ik ga zelf 1x per dag sochtents als ik wakker wordt is nix beters dan kluivert buiten de selectie zetten voordat ik alles ga doen
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Leuk (oud) topic dit.

Ik hoef in de bulk(4700+ kcal per dag) ook maar 1x per dag te schijten, 2x per dag te pissen ( 2 liter melk, 3 liter water.. nog wat vruchtensap, koffie)

en nooit 's nachts, 's nachts zit ik in een zeer diepe slaap :| keer autobom ontploft (auto van onze buren) bij mij in de straat, ik sliep er gewoon doorheen.. m'n moeder moest me vertellen wat er gebeurd was haha. "Heb je daar ècht niks van gemerkt? :O"

Comment

heerlijk

Comment

2x per dag

Comment

Ik schijt sowieso 2 keer per dag. Het is raar als ik minder schijt dan dat.
                              Pissen om de 3-4u ongeveer.

En wat ik doe als ik 's nachts moet poepen.
                              Hang ik uit het raam want de zoldertrap kraakt echt te hard. Heb altijd wel wc papier op kamer

Comment

Originally posted by Twisters View Post
                                Ik schijt sowieso 2 keer per dag. Het is raar als ik minder schijt dan dat.
                                Pissen om de 3-4u ongeveer.

En wat ik doe als ik 's nachts moet poepen.
                                Hang ik uit het raam want de zoldertrap kraakt echt te hard. Heb altijd wel wc papier op kamer
                                haha en dan valt het in de tuin lekker fris hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X