'S nachts moeten schijten...
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
als ik s'nachts moet poepen dan slaap wandel ik uit bed en doe ik het gewoon in de gang als ik moet plassen doe ik het gewoon in mijn bedje lkkr warm.
whah lkkr topic dit.
wat doe je eigenlijks als je te veel hebt gedronken en je moet overgeven.
doe je dat ook in je bed dan.
greetzz.one goal: power and mass
Comment
-
Super Mega BUMB!
Ik bedacht me ineens: Hoevaak moeten jullie poepen? Toen ik met ~6x per dag eten begon dacht ik, Ohjee, nu moet ik zeker minimaal 1x per dag schijten, maar dat is dus helemaal niet zo. Vroeger (ja, voordat ik 'goed' begon te eten) ging ik om de 2 soms 3 dagen naar de wc om te schijten, nu is dat nog steeds zo. Ik heb wel eens dat ik om de 2 dagen moet, maar dat is vreemd. Ik eet nu bijna dubbel zoveel en ik hoef niet vaker te schijten.
Hoe zit dat met jullie? Moeten jullie wel elke dag of vaker per dag, of ook om de paar dagen schijten?
edit: over schijten gesproken, ik moet nu ineens..
Comment
-
Ik heb een gat in mij bed zo groot als mijn billen, daaronder heb ik een grote emmer. Wanneer ik moet schijten doe ik het gewoon zo, niks vies aan. Als ik moet pissen dan vraag ik mijn vriendin of ze haar mond open wilt doen.
Half slapend schijten geeft een goed gevoel. Goed topic Santino, hoeveel had je gerookt toen je deze topic had aangemaakt?
Comment
-
dit topicje is ruim 6maanden oud
hij was stoned & dronken en slaap te kort dus hij weet nix meer van dit topicje
ik ga zelf 1x per dag sochtents als ik wakker wordt is nix beters dan kluivert buiten de selectie zetten voordat ik alles ga doenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Leuk (oud) topic dit.
Ik hoef in de bulk(4700+ kcal per dag) ook maar 1x per dag te schijten, 2x per dag te pissen ( 2 liter melk, 3 liter water.. nog wat vruchtensap, koffie)
en nooit 's nachts, 's nachts zit ik in een zeer diepe slaap :| keer autobom ontploft (auto van onze buren) bij mij in de straat, ik sliep er gewoon doorheen.. m'n moeder moest me vertellen wat er gebeurd was haha. "Heb je daar ècht niks van gemerkt? :O"
Comment
-
Ik schijt sowieso 2 keer per dag. Het is raar als ik minder schijt dan dat.
Pissen om de 3-4u ongeveer.
En wat ik doe als ik 's nachts moet poepen.
Hang ik uit het raam want de zoldertrap kraakt echt te hard. Heb altijd wel wc papier op kamer
Comment
-
Originally posted by Twisters View PostIk schijt sowieso 2 keer per dag. Het is raar als ik minder schijt dan dat.
Pissen om de 3-4u ongeveer.
En wat ik doe als ik 's nachts moet poepen.
Hang ik uit het raam want de zoldertrap kraakt echt te hard. Heb altijd wel wc papier op kamer
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...21 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: