'S nachts moeten schijten...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Twisters View Post
    Ik schijt sowieso 2 keer per dag. Het is raar als ik minder schijt dan dat.
    Pissen om de 3-4u ongeveer.

En wat ik doe als ik 's nachts moet poepen.
    Hang ik uit het raam want de zoldertrap kraakt echt te hard. Heb altijd wel wc papier op kamer
    WC papier is indd beter dan je sokken gebruiken....

Comment

loopt dit belachelijk topic nog steeds

denk nie dat deze bodynet goeie naam aandoet...

Comment

Mensen horen op de wc te schijten, niet in hun bed, op een emmer of in een kuil in de tuin. Wat een belachelijk topic is dit zeg!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Mensen horen op de wc te schijten, niet in hun bed, op een emmer of in een kuil in de tuin. Wat een belachelijk topic is dit zeg!
          ohh shit..waarom zeg je dat nupas ... al die jaren verkeerd gedaan

Comment

k heb net gepoept maar het was een mega drol die ik niet kan doortrekken........... de helft ligt er nog.....

edit; type ik nu schuin?.. ja dus

Comment

Originally posted by Twisters View Post
              Ik schijt sowieso 2 keer per dag. Het is raar als ik minder schijt dan dat.
              Pissen om de 3-4u ongeveer.

En wat ik doe als ik 's nachts moet poepen.
              Hang ik uit het raam want de zoldertrap kraakt echt te hard. Heb altijd wel wc papier op kamer
              en de hond maar steeds de schuld geven dat hij het page toiletpapier jat en vervolgens in de tuin gaat schijten en dan de pleerol door de tuin sleept

Comment

[quote=Broes;454348]k heb net gepoept maar het was een mega drol die ik niet kan doortrekken........... de helft ligt er nog.....

HEERLIJK dan weet je tenminste dat je echt hebt zitten schijten.

Niets zo fijn jongens om ff lekker jezelf eens te verwennen met een goeie schijtpartij. Lekker boekje erbij en persen en genieten maar.

Comment

Ik doe mijn schijt in de blender strooi er wat whey bij en geef het aan sodaar. voila, de beste protein rijke maaltijd.

Eet met verstand!

Comment

Hahah wat een topic.
                    Van al de topic herleeft deze weer

Comment

Met dit soort topics daalt het nivo van bodynet drastisch.

Comment

@ quibus
                        Dit begint idd een beetje de standaard te worden op bodynet. Geen wonderdat er een hoop serieuze leden niets meer posten..

Comment

Soms een leuke post kan in mijn ogen geen kwaad.
                          Moderator kan toch ook topics verwijderen?

Comment

Soms wel maar er komen nu gasten die alleen nog maar off topic posten.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              @ quibus
                              Dit begint idd een beetje de standaard te worden op bodynet. Geen wonderdat er een hoop serieuze leden niets meer posten..
                              Dus met andere woorden, iedereen die nu iets posts is niet serieus.
                              Je moet toch eens op je uitspraken gaan letten, niet iedereen is van je uitspraken gediend.

Mij kan het geen ruk schelen wat je zegt. Heb ergens gelezen in een ander topic dat jij alles van stront afweet, vooral van kippenstront. En ik weet van mijn sponsor dat kippen heel wat afschijten vooral in de nachtelijke uren.
                              Dat heeft te maken met de slaap/zitstok houding.

Wist je dat een kip niet kan piesen, daarom schijten ze ook echt. Vooral die grote kippen laten van die grote flussen vallen, maar goed dat er een ophaler is. Eentje die ook nog eens sterk is, daar hebben wij burgers iets aan.

Dus mij verwondert het niet, dat ik je hier tegenkom

Comment

o o o , wat ben je toch weer stoer dat je iedereen van bodynet wilt laten weten dat de sterkste ophaler een enorme sukkel is. Het is maar goed dat Fanatic hier is om ons dat allemaal duidelijk te maken. Stuur de mods maar gauw een PM dat ze me meteen moeten bannen en jou tot erelid moeten benoemen. O jah, en dan ook meteen Bodyfood weer terug het forum op, de andere suppliers eraf trappen, iedereen verplichten bij Bodyfood hun shit te kopen en de naam van het forum gauw veranderen in Bodyfoodnet.

Zo, dat is wel zo'n beetje wat jou tevreden zou stemmen nietwaar?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X