15-jarige kickbokser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Genjuro View Post
    Dat is zijn zwakke kin, kan hij ook niks aan doen. Doet niks weg van zijn mentaliteit.

Ik kan me geen saai gevecht van hem herrinneren. Van een choi of schilt is 80% om te slapen.
    Ik snap van jou echt geen bal, je wilt niet op punten winnen,je slaat liever dan je schopt, je vind een overaggresieve blaaskaak die als ie 3 klappen op ze kop krijgt helemaal doordraait en vervolgens KO wordt geslagen, niet alleen op de kin trouwens, een brute stijl, trouwens hij wou in de laatste k1 gewoon opgeven ze trainer moest hem de ring induwen , kom op he wat jij wilt zien zijn straatgevechten of streetfighterfilms. geen kickboksen iig.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Ik snap van jou echt geen bal, je wilt niet op punten winnen,je slaat liever dan je schopt, je vind een overaggresieve blaaskaak die als ie 3 klappen op ze kop krijgt helemaal doordraait en vervolgens KO wordt geslagen, niet alleen op de kin trouwens, een brute stijl, trouwens hij wou in de laatste k1 gewoon opgeven ze trainer moest hem de ring induwen ,
      kom op he wat jij wilt zien zijn straatgevechten of streetfighterfilms. geen kickboksen iig.
      En je hebt 100% gelijk.
      Het liefste zie ik bareknuckle, zo min mogelijk regels(vale tudo is perfect), veel agressie, veel krachtvertoon 2 kerels er alles aan doen om te winnen. De rauwe oersport zelve. En ik kom haast in mijn broek als er iemand in zoon omgeving vanuit het niks toch nog een submission uit de kast haalt.

Ik zie niet graag afstandje houden en puntjes scoren, slagje uitdelen clinchen en weer uit elkaar gehaald worden.

En mede daarom vind ik Lebanner zijn stijl zo mooi.
      Last edited by Genjuro; 12-12-2007, 00:11.
      the one and only tabata overlord

Comment

En je hebt 100% gelijk.
        Het liefste zie ik bareknuckle, zo min mogelijk regels(vale tudo is perfect), veel agressie, veel krachtvertoon 2 kerels er alles aan doen om te winnen. De rauwe oersport zelve. En ik kom haast in mijn broek als er iemand in zoon omgeving vanuit het niks toch nog een submission uit de kast haalt.

Ik zie niet graag afstandje houden en puntjes scoren, slagje uitdelen clinchen en weer uit elkaar gehaald worden.

En mede daarom vind ik Lebanner zijn stijl zo mooi.

Comment

lol. no holds barred.. ook leuk. maar ik vind wel: als er teveel geworsteld wordt ff uit elkaar halen. 'tmoet wel aantrekkelijk blijven om te zien. ennuh.... geen handschoentjes of open hand. gwoon harde vuisten. maarre... om te kijke he :'p
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            lol. no holds barred.. ook leuk. maar ik vind wel: als er teveel geworsteld wordt ff uit elkaar halen. 'tmoet wel aantrekkelijk blijven om te zien. ennuh.... geen handschoentjes of open hand. gwoon harde vuisten. maarre... om te kijke he :'p

Je moet eens zoeken op youtube naar rioheroes. Vale tudo revisited, alles mag bijna.

Comment

Nou ik heb effe gekeken maar dat slaat toch nergens meer op gewoon doortrappen als iemand al ko is, ik hou van vechtsporten maar dit gaat me te ver.
              Komt ook door internet denk ik het moet als maar gekker en gekker, maar ja ieder ze eigen ding denk.

Comment

Nou ik heb effe gekeken maar dat slaat toch nergens meer op gewoon doortrappen als iemand al ko is, ik hou van vechtsporten maar dit gaat me te ver.
                Komt ook door internet denk ik het moet als maar gekker en gekker, maar ja ieder ze eigen ding denk.
                Heeft niks met internet te maken. Vale tudo is er al van begin deze eeuw is. Core-mma.

Je blijft natuurlijk niet kloppen als iemand al ko is. Maar knockdown is niks en stop je niet voor, je wacht op de scheids om te stoppen. Af en toe zijn er een paar gekken die doorslagen ook nadat de scheids stopt, maar die worden dus geschorst en krijgen een disq aan hun been.
                Last edited by Genjuro; 15-12-2007, 15:26.

Comment

Heeft niks met internet te maken. Vale tudo is er al van begin deze eeuw is. Core-mma.

Je blijft natuurlijk niet kloppen als iemand al ko is. Maar knockdown is niks en stop je niet voor, je wacht op de scheids om te stoppen.
                  Nou ik had er nog niet zo lang van gehoord maar goed ik heb heel wat filmpjes gezien waar er nog effe een hak in het gezicht werd geplaatst terwijl de scheids erboven opdook, maar zoals ik al zei ieder zijn ding ik vind het iig geen sport meer.
                  Kickboksen,judo,karate, etc. dat zijn sporten, dit is gewoon te extreem en veel mensen vinden het geweldig maar zijn nog te bang om zelf een kickboksring in te gaan die kicken dus alleen maar op het bloed etc. en roepen dan vervolgens op een forum dat dit de ultieme sport is enzo.
                  Maar als je zelf eens een wedstrijd gaat doen wil ik wel komen kijken

Comment

Nou ik had er nog niet zo lang van gehoord maar goed ik heb heel wat filmpjes gezien waar er nog effe een hak in het gezicht werd geplaatst terwijl de scheids erboven opdook, maar zoals ik al zei ieder zijn ding ik vind het iig geen sport meer.
                    Kickboksen,judo,karate, etc. dat zijn sporten, dit is gewoon te extreem en veel mensen vinden het geweldig maar zijn nog te bang om zelf een kickboksring in te gaan die kicken dus alleen maar op het bloed etc. en roepen dan vervolgens op een forum dat dit de ultieme sport is enzo.
                    Maar als je zelf eens een wedstrijd gaat doen wil ik wel komen kijken
                    mma is al veel meer gereglementeerd op de meeste plaatsen, en zeker mixfight in belgië. Geen slams(zeer spijtig voor mij) van hoger dan de heupen en geen g&p naar het gezicht(nog spijtiger voor mij), geen kopstoten, geen ellebogen naar het gezicht,...
                    In België wordt je bijna verplicht BJJ met thaiboksen te combineren omdat bjj meer binnen de regels past dan bv freestyle worstelen.

In België vloeit er niet meer bloed als bij boksen.

Comment

Ik heb het niet zo op de K1 max, maar voor de big boys blijf ik absoluut thuis.

Ik was vroeger altijd een groot bewonderaar van Andy Hug. Wat kon die man knokken. De technieken die hij maakte zie je tegenwoordig zelden meer in de K1 ring.
                      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

HUg was van oorsprong geen kickboxer maar een karateka, die trappen in de regel technisch mooier, meer heelkicks en nerwaartse trappen ed.
                        Nou ja, die regel gaat niet altijd op natuurlijk want schilt is eigenlijk ook een karateka (weliswaar een andere vorm van karate), maar die moet ik zijn eerste mooie trap nog zien maken.

O ja... en Genjuro, wederom pffffffffffff.. voor jouw unieke kijk op vechtsport

Comment

De 'K' in K1 staat voor Karate, Kong-Fu en Kickboksen.

Helaas is daar tegenwoordig niet altijd meer iets van de merken. Boksen, sumo, judo, bijna alles komt een poging doen. Daarnaast past iedereen zijn de stijl aan op het spelletje van punten scoren of KO's. Schilt bijvoorbeeld.

Wie maakt er tegenwoordig nog van die mooie hielkicks in K1? Feitosa is één van de weinigen denk ik.

Hier een driedelige tribute van ene Mart aan de helaas te vroeg overleden Hug:

YouTube - K1 - Best Of Andy Hug - Part 1 by mart

YouTube - K1 - Best Of Andy Hug - Part 2 by mart

YouTube - K1 - In Memory of Andy Hug - Part 3 by mart
                          Last edited by Heineken; 05-01-2008, 19:06.
                          Becoming a human juggernaut!!!

Comment

mooie vechter hoor,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X