Roken..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Roken..

Zij er hier ook sportieve mensen die roken ?

Ik heb helaas wel die vervelende gewoonte.(ongeveer 10 sigaretten per dag.) Ben dit jaar wel 2 maanden gestopt geweest, maar ondervond weinig positief effect eigenlijk alleen maar negatieve.
    Ik drink geen alcohol, alleen als ik ga stappen, maar dat is tegenwoordig niet vaker dan 1 keer in de vier weken.

Ik rook niet en drink niet...

Vind het allebei smerig... Hoewel ik roken nog nooit geprobeerd heb maar de geur alleen al...

Drink alleen met bijzondere gelegenheden wel eens wijn of champagne maar 1 glas en ik kan niet eens meer lopend naar de wc zonder te vallen.

Comment

ik rook niet, drinken doe ik wel, af en toe als ik met bruce uitga, wodka/cola hmmm. of niet brucie

niet te vaak natuurlijk he

Comment

Heb gerookt maar ben sinds 3.5 jaar gestopt en begin er ook nooit meer aan.
        Drinken af en toe een baco

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Af en toe een jointje.

Comment

Drinken doe ik niet, roken wel. Niet zo veel meer trouwens laatste tijd maar toch...

Comment

Drinken doe ik 2 jaar niet meer, maar roken ja dat is een ramp 25 per dag en zeker als ik 's nachts moet werken.
              You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Drinken doe ik zeer zelden maar roken doe ik sins een jaar weer... helaas. Ik wacht even het "goede"moment af om te stoppen. [Dit is een echt rokers zinnetje ]

Grtzzzzz Ax
                DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

het is nu een mooi moment, ax.

ik rook ook niet. ik HAAT het. drinken af en toe ja. wodka is best lekker. en weetje als ik het drink wil ik het liefst heeel veel. maar ja, daar beginnen we niet aan. je kan niet alles hebben he.

he purple, wanneer gaan wij es een glaasje drinken?
                  lijkt me reuze lollig.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Haha reuze gezellig denk het niet Brucie... Met mijn ene glaasje kan ik niet eens meer lopen en na mijn valpartij lig ik binnen 5 min te pitten...

Denk dat het nog wel een tijdje zal duren voordat ik weer eens een glaasje alcohol nuttig.

Comment

Ik hou wel van een jointje.
                      Normaal rook ik geen sigaretten, enkel als ik ga stappen.
                      En heel occasioneel wel eens een sigaretje achter de pc, omdat ik het toch wel lekker vind... (eigenlijk meer gelegenheidsroker dus)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X