wat doen jullie om bruin te worden???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het is de stof die jou zelf bruin maakt, maar dan niet uit je lichaam, maar uit een flesje
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      en dan heb ik het vooral over de mensen die moeilijk bruin worden ( en niet van die mazzelaars die een halve neger zijn, maar advies geven mag wel )
      wordt namelijk moeilijk bruin, wel iets maar zal iets bruiner willen zijn.
      Ik heb het meeste baat bij langzaam een zonnebankkuurtje op te bouwen. Wij zitten toch vaak 3 a 4 weken in Zuid-Spanje, maar als ik goed opbouw, in smeren met cremé (geen olie) verbrand ik nooit, en word redelijk mooi bruin.

Comment

@ tepelstreeltje: je moet naar de datum van het laatste bericht kijken
        alleen reageren op actuele topics
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
          @ tepelstreeltje: je moet naar de datum van het laatste bericht kijken
          alleen reageren op actuele topics
          Zozo.. meneer wilt mod worden?

Comment

Tenzij je iets extreem nuttigs hebt toe te voegen natuurlijk, dan kan bumpen best eens interessant zijn .
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ben nu bezig met me 2de melatonan kuur. Heerlijk spul, nog geen zon of zonnebank gezien en toch lijkt het al of ik 3 weken in Turkije ben geweest.

Comment

PAAR KEER per week zonnebank mss?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Zozo.. meneer wilt mod worden?
                  Mijn plan was net om het minder te laten blijken.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Blij dat ik van nature behoorlijk bruin ben en snel bruiner word, en ook maar 1x in mijn leven ben verbrand in Ibiza

Marja, denk dat de beste oplossing is om gewoon veel buiten te zijn in de zon om bruin te worden?
                    Als je dat perse wilt, want zoveel maakt het ook weer niet uit als je witter bent.
                    Behalve dat je moet oppassen dat je niet verbrand.

Comment

Zonnebankje...

Van de zomer een zonnecannon pakken

Zonnecannon slaat bij iedereen wel in
                      Last edited by gain is pain; 16-05-2010, 22:09.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

ik ga gewoon een middagje met blote bast rondlopen buiten en ben bruin

Comment

Ben op de open plekken altijd bruin zodra het mooi weer wordt, dus armen/benen/gezicht.
                          Eenmaal op vakantie ben ik na 1 dag bruin en na 3 dagen zwart.
                          Groeten

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Olie, wat voor soort dan ook, en veel felgekleurde groente eten.
                            Producten met caroteen zijn troep, die maken je geel. Maar veel groente met caroteen eten maakt bij mij zeker wel verschil.
                            Waarom zegt iedereen hier olie ? doet toch juist niks ? zal toch hoogstens alleen beschermen zoals een een zonnecrème maar zal je toch niet sneller bruin van worden dan zonder.

Comment

nu langzaamaan het mooie weer begint te komen..... met welke zonnebrand heb je goede ervaringen?
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                                nu langzaamaan het mooie weer begint te komen..... met welke zonnebrand heb je goede ervaringen?
                                Piz buin, die ruikt erg lekker en je wordt er mooi en snel bruin van

Drogisterij.net
                                Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X