haha kan maargoed mijn vrienden zijn nu gewent dat als we ergens gaan eten dat ik en nog een vriend niet nemen dus vragen ze het ook niet meer wij zoeken dan meestal een gezonde tent uit waar ze brootje gezond hebben of iets anders goeds
wat zou jij doen ?
Collapse
X
-
Originally posted by erikv View PostHou toch op muppet! Van de week zat je nog 3 Mc-cheeseburgers naar binnen te tikken onder de noemer 'keto'...
maar ik kan de voedingswaarde niet precies zien
dus ik eet alleen daar als ik nergens anders te gaan hebt..
als ik 45 min van huis verwijdert bent ga ik liever tog naar huis..als ik 45 min van huis verwijder bent en ik mot nog een 20 min lopen koken..en ik ben opstraat
dan is een mc burger zonder broodje eenige optie..maar dan voel ik me dernaa ook echt kut
Comment
-
je moet wel een beetje genieten hoor IMO. tenzij je echt diehard voor de top wilt gaan, (nu zullen veel zeggen, als je ergens voor moet gaan moet je er 100% voor gaan) ik zie het grotendeels als een beetje uit de hand gelopen hobby, maar ik ga echt niet als ik een lekker weekendje weg ben op mijn voeding letten, gewoon lekker pizza-ui stokbrood van de bakker bart naar binnen werken, en genieten maar.
@ sakura, mcdonalds etc vind ik dan wel slecht, bovendien zou je ook eens kunnen overwegen de lokale supermarkt binnen te lopen en een maaltijdsalade te halen. bij c1000 bijv kipmaaltijdsalade, zit wat kip in sla paprika en wortelreepjes. is goed te doen, lekker en gezond. en vult nog goed ookLast edited by Beachboy; 06-06-2008, 09:16.
Comment
-
ik heb hier dat voedingswaarde ding van mac voor me (neem het altijd overal mee)
cheesburger per portie
300kcal
16gr eiwitten
13gr vet
30gr kh
1.7gr zout
6gr verzadig vet
7gr suikers
2gr vezels
maar hoeveel kh zit erin zonder dat broodje....
daarom haat ik buiten eten klopt nooit
w8 maar tot ik ga bulken ..kfc roept me al
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postik heb hier dat voedingswaarde ding van mac voor me (neem het altijd overal mee)
cheesburger per portie
300kcal
16gr eiwitten
13gr vet
30gr kh
1.7gr zout
6gr verzadig vet
7gr suikers
2gr vezels
maar hoeveel kh zit erin zonder dat broodje....
daarom haat ik buiten eten klopt nooit
w8 maar tot ik ga bulken ..kfc roept me al
Comment
-
-
Misschien enigzins off-topic: ik ben me gister te buiten gegaan aan een cheatmaal pur-sang: Een grote friet speciaal en twee frikandellen speciaal....was alweer maandje of 5 geleden...Oooow man ik wérd me vanmorgen een partij brak wakker! Maag zit nog steeds 'lul!' naar me te roepen
Da was dus ook weer de laatste keer voor de komende maanden...bwurk..Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...10 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: