Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha kan maargoed mijn vrienden zijn nu gewent dat als we ergens gaan eten dat ik en nog een vriend niet nemen dus vragen ze het ook niet meer wij zoeken dan meestal een gezonde tent uit waar ze brootje gezond hebben of iets anders goeds
Hou toch op muppet! Van de week zat je nog 3 Mc-cheeseburgers naar binnen te tikken onder de noemer 'keto'...
jaaaaaaaaaaaaah alleen zonder broodje..dus blijft een keto maaltijd.
maar ik kan de voedingswaarde niet precies zien
dus ik eet alleen daar als ik nergens anders te gaan hebt..
als ik 45 min van huis verwijdert bent ga ik liever tog naar huis..als ik 45 min van huis verwijder bent en ik mot nog een 20 min lopen koken..en ik ben opstraat
dan is een mc burger zonder broodje eenige optie..maar dan voel ik me dernaa ook echt kut
je moet wel een beetje genieten hoor IMO. tenzij je echt diehard voor de top wilt gaan, (nu zullen veel zeggen, als je ergens voor moet gaan moet je er 100% voor gaan) ik zie het grotendeels als een beetje uit de hand gelopen hobby, maar ik ga echt niet als ik een lekker weekendje weg ben op mijn voeding letten, gewoon lekker pizza-ui stokbrood van de bakker bart naar binnen werken, en genieten maar.
@ sakura, mcdonalds etc vind ik dan wel slecht, bovendien zou je ook eens kunnen overwegen de lokale supermarkt binnen te lopen en een maaltijdsalade te halen. bij c1000 bijv kipmaaltijdsalade, zit wat kip in sla paprika en wortelreepjes. is goed te doen, lekker en gezond. en vult nog goed ook
op maandag worden hier broodjes besteld op kosten van de baas. Neem ik gewoon bruin broodje zalm en eet dat gezamenlijk met hun op (niet elke keer maar toch af en toe om toch een beetje de relaties te onderhouden)
Misschien enigzins off-topic: ik ben me gister te buiten gegaan aan een cheatmaal pur-sang: Een grote friet speciaal en twee frikandellen speciaal....was alweer maandje of 5 geleden...Oooow man ik wérd me vanmorgen een partij brak wakker! Maag zit nog steeds 'lul!' naar me te roepen
Da was dus ook weer de laatste keer voor de komende maanden...bwurk..
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment