Hoe kan dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe kan dit?

Ik vroeg me af hoe zulke mensen ooit op stage kunnen staan en dan toch nog prijzen kunnen winnen? Is het een soort van ecto wedstrijd ofzo? Ben nieuwschierig. Denk niet dat het zo'n probleem wordt als Sakura straks met die linker gast op stage gaat staan.

More Amatures - Bodynet Gallery

Lol vind je het gek dat hij van een meid van 5 wint. :P

LOL!

Grtz,
    Last edited by Nex-; 30-06-2008, 20:30.

Sorry...zei je wat? Was afgeleid door die gekke bekken ze aan het trekken zijn :P

Comment

Omdat het amateurwedstrijden zijn en geen pros

Comment

Hahaha was de foto's aan het bekijken, komt er een collega aan en die zegt dat ik vies ben omdat ik naar die mannen zit te kijken. DANK JE WEL!

Comment

next die gast is groot hoor. Denk dat je het onderschat. Alleen hij is niet in shape!!!! niet podium waardig maar wel een goed fysiek.

Comment

watte fuck noem je groot. Wees eens reeel man hij is net een muis. Zelfs de grootste ecto mijn broer is nog groter dan hij. En moet je kijken wat voor een gekke bek die trekt en hoe stoer hij er bij staat op sommige foto's die andere (veels te hoge bf) staat hem alleen maar aan te staren van watte fuck doe jij hier mafkees.

quibus

Dat is waar maar ik heb toch s amateur bb's gezien jonge, damn.

LOL, deze bedoel ik. Hij denkt van wtf? More Amatures - Bodynet Gallery
            Last edited by Nex-; 30-06-2008, 21:36.

Comment

Wil je nou ineens anderen onderuit gaan halen? Onzin, want zelf moet je ook nog heel wat massa aan gaan zetten.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

bedoel je lichte of donkere slip??

over de donkere slip zon fysiek heb jij niet binnen 4jaar dus ik zou ff rustig doen nex(je bent een goede gast hoor maar je onderschat hem en overschat jezelf).

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Wil je nou ineens anderen onderuit gaan halen? Onzin, want zelf moet je ook nog heel wat massa aan gaan zetten.
                  Wat een bullshit reactie ik vertel gewoon de waarheid!! Ik zeg wat ik denk, dat er mensen hier zijn die zulke dingen voor zich houden prima! Ik heb genoeg massa ontwikkeld voor de periode dat ik heb getraind want je weet dondersgoed dat dat niet zo lang! Kom maar eens bij ons in de gym kijken (welnes center Putten) hoe die gasten die 2 jaar trainen eruit zien... klein.

Ik probeer niemand onderuit te halen, ik vind gewoon dat zulke mensen niet op stage horen! En ja die gekke kop enzo dat is belachelijk, mijn berichten zijn belachelijk mijn echo is belachelijk geen probleem!
                  Ik vertel de waarheid! Ik zeg wat ik denk, al kan dat soms niet zo goed uit komen.
                  Punani

Ik heb het over die ecto, met dat gele slip. :P
                  En 4 jaar? Ik vind het bullshit, zo lang heb ik niet nodig maar jij bent de pro dus jij weet waarschijnlijk beter. Echter weet jij niet hoe snel iemand kan groeien dus ik houd mijn mond niet maar zeg wat ik vind. Hij ziet er goed uit, maar ik ga er geen 4 jaar over doen om er zo uit te zien. Misshcien overschat ik mezelf maar dat motiveert mij en dat is mijn manier he.
                  Last edited by Nex-; 30-06-2008, 21:53.

Comment

Ik ben helemaal geen bullshit reacties aan het geven kameraad!
                    Ik zeg alleen dat je nu wel heel hoog van de toren aan het blazen bent en al gelijk zegt dat bepaalde andere amateurs niet podiumwaardig zijn. Draai eerst zelf eens een fatsoenlijke wedstrijd en doe daar ervaring mee op voordat je commentaar gaat geven op anderen die al wel op het podium gestaan hebben.

Voordat je boos gaat worden: Ik ben er zeker van dat je een goede BB wordt en dat je je woorden waar gaat maken, maar je moet anderen niet meteen de grond in gaan stampen voordat je alles van hen weet!

Comment

ik dacht dat je zwarte slip bedoelde.. die gast is huge!

die gast met de gele slip. Niet mijn smaak maar ik denk dat als jij dit shape/massa in 2010 kan brengen dat je een goede prestatie hebt geleverd. Je onderschat het van 7% naar onder de 4% gaan. Om een voorbeeld te geven. Ik ging van 89kg 5,5% naar 83kg -4%.

Je verliest op het laatst gewoon erg veel kg's.

Comment

Sorry punani wat zei je? Dat ik in 2010 er net als die gast in het gele slip kan uit zien? Bedankt kerel...

Als ik er ooit zo uit kom te zien dan eet ik mijn schoen op, bijt ik mijn lul eraf en sla ik met een hamer op men hoofd. :P Ik zal mijn eerste wedstrijd niet onder de 75kg gaan zitten. Weeg nu weer 81kg smorgens na het plassen, nu weeg ik 84. Bf is absoluut niet hoog want je ziet alle lijntjes netjes. Procentje of 5 is genoeg voor een eerste wedstrijd.
                        Last edited by Nex-; 30-06-2008, 22:09.

Comment

Originally posted by punani View Post

Je verliest op het laatst gewoon erg veel kg's.
                          Is dat omdat dat het vocht in de spieren is dat je verliest?

Comment

Punani

Ik ga nu tot de 95 bulken en dan cutten naar de 80kg met 5%bf! Dat wordt mijn eerste wedstrijd. Ik vind het echt belachelijk stom dat je zegt dat ik zijn shape in 2010 kan halen.

Godver ik heb een grote mond maar wacht maar kerel! Ik beloof je dat ik het waar ga maken.

Comment

sjorry hoor maar vindt dit echt niet slecht.....en al helemaal geen ecto

Belichting op zn schouder koppen is nog slecht ook he! (overbelicht)

@Nex.....kom je in de buurt?
                              Last edited by onderhandelen; 01-07-2008, 00:11.
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X