Hoe kan dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nja, voor jou is het iig niet genoeg zo te zien... dus je wilt nog harder en beter ervoor staan voor de volgende wedstrijden. Ik snap het wel hoor...

Maar heb ik gelijk dat je eigenlijk moet oppassen met je traps aangezien ze veel sneller groeien dan de rest van je lichaam? Zoiets heb ik op youube gezien van een prof trainer.

Grtz,

Comment

shape vorige wedstrijd en komende wedstrijden gaat niet te vergelijken worden. Ik ga even hard komen maar een kg of 8-10 zwaarder. Altijd naar progressie streven. Je hebt altijd zwakke plekken en je moet deze gewoon kritische bekijken en proberen weg te werken. Je fysiek is NOOIT af.

Ik heb mijn traps vanaf januari al niet meer echt getraind. Af en toe wat lichte setjes (1x in de maand ofzo). Als je hele grote traps heb moet je ook giga schouders hebben anders oog je direct niet meer wijd.En ondanks dat ik ze niet train blijven ze heel langzaam groeien. Ik weet dat als ik ze weer zwaar train ze veels te snel groeien. Jammer dat niet alle spiergroepen zo gingen

Comment

Harder en 10kg zwaarder? Hmm... dat wordt samen trainen en geheimen delen hehehe.

Wens je iig veel succes wanneer is de volgende wedstrijd?
        Hehe inderdaad wel jammer, ik train mijn traps sinds kort pas en het gaat best lekker. Vind het echt een hele mooie groep.

Comment

weet je wat het is nex. Ik weeg nu 5kg zwaarder met 3% minder vet dan voordat ik ging cutten bij mijn 1e wedstrijd. Daarbij komt dat ik nu al 5maanden off ben en voorlopig (gedwongen door werk) off blijf (denk oktober). Ik zal in deze periode denk nog 3/4kg zwaarder worden met 1/2% erbij. Daarna gaat de ondersteuning erin dus ik ga zeker 10kg zwaarder komen. Tenzij ik het ergens goed verneukt maar dat verwacht ik niet.

Als je wilt trainen zou ik snel wezen want ik ben tot 12juli vrij dan vakantie en dan moet ik weer vol aan de bank

Comment

Originally posted by punani View Post
            @onderhandelen: ik meet eigelijk nooit +-1jaar geleden mijn armen gemeten en die waren toen 43cm. Zal inmiddels wel wat bij zitten.

Heet ik tegenwoordig Onderhandelen? Anyway, 43 cm zeg je? Ah dan heb ik er een goed beeld van..dat zijn die van mij nu ook. Maar je zult er idd ongetwijfelt aardig wat bij gebuffelt hebben. Ik zou wel es wat foto's willen zien. Maar de foto die je net hebt gepost van je biceps curl is op zich al erg indrukwekkend vind ik. Nice.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

sorry sterkste:P

ik gok op 45cm (??!?!?!) haha maar ik hou niet van meten. Want als je dan geen cm's er bij krijgt dan kan je in de put raken. Daarom meet i kniet. Wegen doe ik ook echt heel weinig. Puur omdat ik gewoon kijk naar mijn fysiek wat ik zie in de spiegel.

Comment

vind je ook een knappe fysiek hebben punani
                waarom post je niet eens een schema van je, zou velen de goeie richting bieden

je vertelde je borsttraining maar hoe zit het met je sets en reps ???

Comment

Vers van T-Nation een quote die je wel tot denken aan zou moeten zetten:
                  Originally posted by Dave Tate
                  2. Build Yourself Up, Don't Tear Others Down
                  Here's something that always comes to my mind when I think about people who try to tear you down, especially online. Years ago I made a trip to the Show of Strength in Atlanta where I was going to help Chuck Vogelpohl, Brian Schwab, and Ano Turtiainen, all great lifters and multiple world record holders.
                  During one of the breaks I found myself having lunch with a small group of people, one of whom just didn't fit in at all. Granted, he had an opinion on everything, but nothing to show for it in the way he looked, his lifts, or who he coached.
                  Later, I discovered he couldn't even cut it in three well-known powerlifting groups in his area. He got no respect from all the local lifters on account of his big mouth, his inconsistency, and his not having the balls to train hard and help others in the group.
                  About a year later, I see the same guy talking shit about everyone on a powerlifting forum with an "I'm the man" attitude. A few phone calls later and there were three of us on the phone just busting up laughing about this. I no longer have the time to read all the forums, so I have no idea whatever happened to this guy, but I can pretty much guess he's the same crappy lifter he always was.
                  I'm pretty sure that most of these people have done nothing of value in their lives, so all they can do is find fault in others. It's always easier to tear others down than it is to build yourself up, and easier to demand respect than to earn it. Of course, the easy way isn't always the best way.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Die man die als voorbeeld gegeven is is wel heel erg triest. Ik neem aan dat Nex iig wel traint en wat wil bereiken. Maar het laat wel zien dat je eerst zelf resultaten moet neer zetten voordat je de resultaten van een ander bekritiseert. Maar dat hebben we zonder het voorafgaande voorbeeld al meerdere malen in deze discussie vermeld. Desalniettemin een schitterende quote.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

@punani wat cool dat je er dingen bij doet man, dat je er de vruchten van kan plukken
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X