Hoe kan dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En hij is zeker niet slecht maar wel een ecto.

Zijn volume is klein. En ik ben nog lang niet klaar voordat ik het podium op ga, als ik nu ga zal ik techtstreeks worden uitgelachen. Enige wat bij hem een stuk beter is is de bf en dat is een god moeilijke werk.

Weet je zeker dat het geen ecto is?
    More Amatures - Bodynet Gallery

Bf is ontzettend laag ik gok 3% dat is o-O
    Last edited by Nex-; 01-07-2008, 05:55.

Comment

Maar ik zal ophouden mensen. Volgens mij weten jullie niet wat ik bedoel.

Comment

Kijk die gozer links! Dat is wat ik bedoel massa More Amatures - Bodynet Gallery Hij is wel een beer maar geen schrieletje. Snappie? Dat is mijn enige punt. Alleen ook zijn bf is wat hoger dan die gast in het gele slip maar toch wel bruut!! !!

Comment

nex je bent super goed bezig! maar je onderschat die jongen met de gele slip. Kijk nou goed naar jouw foto's.

1 je staat veel dichterbij
          2 je bf is een heel stuk hoger

Ik zeg niet dat je niet beter kan staan, maar ik zeg wel dat je op dit niveau voorlopig nog niet bent. Dus ik persoonlijk dan niet iemand kan afkraken.

@onderhandelen je verliest vocht en spiermassa. Je lichaam is niet in staat om alles meer vast te houden.

Comment

N.a.c. bodybuilding bond - Hyves.nl

Comment

Sorry Nex, maar die gasten ownen jou dik. Ik vrees dat je een wat vertekend zelfbeeld hebt. Je bent een beginner en het kost jou nog minimaal 2 a 3 jaar clean beulen om daar te komen. (dit wil overigens niet zeggen dat je niet goed bezig bent!)

Zoals in elke sport heb je verschillende niveaus. En deze gasten doen absoluut geen gooi naar een toptitel, maar niemand wordt als een grizzly beer geboren. De transformatie kost tijd. Toon wat meer respect voor mensen die dezelfde passie hebben als jij...
              Becoming a human juggernaut!!!

Comment

nex met alle respect gast maar verwijder dat grootbeeld van je eigen es
                je gooit je eigen ramen in met dat groot bakkes van je en ik weet dat je het nochtans zo niet bedoelt

ga hier geen profs gaan afzeiken jongen, je staat zelf nog nergens en geeft al kritiek op kerels die podium halen

verkeerde mentaliteit jongen....

Comment

Listen to the Punani bro.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Heineken View Post
                    Toon wat meer respect voor mensen die dezelfde passie hebben als jij...
                    Originally posted by Poseidon View Post
                    verkeerde mentaliteit jongen....
                    eens!
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nou nex wat dacht je van deze die is wel gruwlijk

WTF? - Bodynet Gallery

Comment

beetje lullig van jou, quibus. dat ben ik over paar jaar.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          beetje lullig van jou, quibus. dat ben ik over paar jaar.
                          Geeft niet, je naam genoot neemt je fysiek wel over *wishes*

Comment

trouwens die gast met de donkere slip is net de fysiek die ik wil iig, vind hem bruut genoeg en geen beachboy, hij is atm de definite van een beer voor mij, ik vind MR O bvb een beetje té
                            Last edited by Giokeh; 01-07-2008, 17:54.
                            "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Mensen hier snappen waarschijnlijk nog steeds niet waar ik het over heb. Enige wat die gast meer heeft is een lagere vet percentage, en zeg niet wie er groter is want ik zie zijn foto's en ik zie mij zelf en veel andere hier in het echt.

Ik zelf, Atta, Falstyr, Punani en een heleboel andere zijn gewoon een stuk groter dan die jongen in het gele slip. Echter alleen zijn vetpercentage (waar ik enorm respect voor heb) is een (heel) stuk lager dan die van ons (uitzondering punani).

Het lijkt net alsof ik deze reactie heb geopend om mijzelf met hem te vergelijken, jullie vergeten waar het over gaat.

Poseidon

Het zijn geen profs, bij lange na niet.

Heineken

Je mag zeggen wat je wilt maar ik ga er geen 2 jaar over doen om er als die jongen in het gele slip uit te komen zien, ook geen 1 jaar. Veel minder. Ben zoals 100 andere hier een stuk breder. Alleen de vetpercentage dat is het. Maar goed, zo denk ik er over en dat houdt mij gemotiveerd.

Verzoek aan de moderators:

Aangezien ik niet de juiste reacties krijg die ik had verwacht (antwoorden op mijn vragen) zou ik graag een slotje op deze topic willen.
                              Last edited by Nex-; 01-07-2008, 18:06.

Comment

ja lagere vetpercentage

ja punani (kan in zn droge tijd misschien groter zijn) kan me niet meer herr hoe die dr uit ziet

t hoeft geen jay cultler te zijn om veel respect voor te hebben in tegendeel

maar nex ga je gang begin maar met cutten en droog worden ga maar naar dat niv. durf te wedden dat er bij jou niets overblijft. Moet ook niet denken dat je dit krijgt met 1 spuit voor elkaar krijgt en thats it

ff antw. op je vraag je hoeft geen bb te zijn zoals jou image is om wedstrijden te winnen

groot groter grootst-----------ik vindt dit al super mooi tering, i wish
                                Last edited by onderhandelen; 01-07-2008, 18:57.
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                                We like it
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X