Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
OT: Insecten bevatten veel proteine en zijn derhalve geschikt als vleesvervanger. Of het een smakelijke vervanger is laat ik in het midden.
Jaaah dat had ik een keer gezien op discovery ofzo (er was niks anders op tv om 6 uur 's ochtends). Zo'n programma van zo'n kerel die moet overleven in the middle of nowhere, en dan moet hij ook in de natuur zijn eten vinden enzo. Die gek trok vissen uit het water en beet ze dan zelf dood, dronk bloed van een of ander wild zwijn dat ze zelf hadden gevangen en hij at maden. " hmm these are great sources protein, very nutricious". Geweldig.
OT: nutteloze feitjes...niet van mezelf maar toch:
Kermit de Kikker en Osama Bin Laden zijn linkshandig.
een nigeriaanse vrouw is aangehouden op het vliegveld met 104 kg slakken in haar bagage.
55 procent van de Fransen gebruikt geen deodorant.
Het wereldrecord snurken met 93 dB op naam staat van een Zweed.
als je met je hoofd tegen de muur slaat verbrand je 150 calorieen per minnuut
een kakkerlak kan 9 dagen in leven blijven zonder hoofd.. doodsoorzaak : verhongering.
Men niet kan niezen zonder de ogen dicht te doen, omdat anders je ogen eruit schieten!
Ik weet niet of die laatste wel waar is, maar de meeste mensen niezen niet met hun ogen open.
Men niet kan niezen zonder de ogen dicht te doen, omdat anders je ogen eruit schieten!
Ik weet niet of die laatste wel waar is, maar de meeste mensen niezen niet met hun ogen open.
Dat laatste is geloof ik niet helemaal waar, maar het is wel een feit dat mensen niet kunnen niezen met hun ogen open, waardoor dat ook alweer is weet ik niet
handig is het ook niet, kilotje sprinkhanen is flink wat denk k
Ah joh,gewoon in de blender gooien met die handel .Waarom zou je wel garnalen eten en geen insecten?Kwestie van cultuur en het een wel 'normaal' vinden en het ander niet.
Ah joh,gewoon in de blender gooien met die handel .Waarom zou je wel garnalen eten en geen insecten?Kwestie van cultuur en het een wel 'normaal' vinden en het ander niet.
Zo'n programma van zo'n kerel die moet overleven in the middle of nowhere, en dan moet hij ook in de natuur zijn eten vinden enzo. Die gek trok vissen uit het water en beet ze dan zelf dood, dronk bloed van een of ander wild zwijn dat ze zelf hadden gevangen en hij at maden. " hmm these are great sources protein, very nutricious". Geweldig.
Die vent is zoooo fout he Was hij een tijdje terug op de colombian icefields.. Ging hij daar overleven. Best lullig als je nagaat dat nog geen km daar vandaan een eettent zit waar je erg lekker kan eten. En die mannetjes die daar werken, sloven zich onwijs hard uit voor iedereen
Is best te doen hoor. Alleen zoals meelwormen zijn net druiven.. PETS als je erop bijt. Zit amper smaak aan
I know. Ik heb ooit eens een weekje geprobeerd meelwormen en krekels te eten. Qua voedingswaarden zal het allemaal wel geweldig zijn, maar qua smaak en textuur...nee dank je. Maar goed, mocht je ooit eens door een geweldig toeval ergens gestrand zijn zonder proteinebron dan kun je altijd nog insecten eten. Keuze genoeg.
Nog maar een insectenfeitje:
Zij waren de eerste dieren die rond 300 miljoen jaar geleden op het land gingen leven.
I know. Ik heb ooit eens een weekje geprobeerd meelwormen en krekels te eten. Qua voedingswaarden zal het allemaal wel geweldig zijn, maar qua smaak en textuur...nee dank je. Maar goed, mocht je ooit eens door een geweldig toeval ergens gestrand zijn zonder proteinebron dan kun je altijd nog insecten eten. Keuze genoeg.
Nog maar een insectenfeitje:
Zij waren de eerste dieren die rond 300 miljoen jaar geleden op het land gingen leven.
Lekker roosteren,soja saus er over heen...Nee,inderdaad: keuze genoeg .
Je lichaam kan nep lachen en echt lachen niet van elkaar onderschijden.
je maakt in je lichaam bij zo'n proces endorfine aan ookal is je lach nep.
ook maakt het nog meer goeie stoffen in je lichaam aan, je voelt denk ik ook wel na een lange lachbui voel je je goed!
Bij het introduceren van levend steen (stenen met ongewervelden in larve stadium) in een zeeaquarium dient men er rekening mee te houden dat veel ongewervelden af zullen sterven en een enorme ammoniakpiek kunnen afleveren. Dit heeft nadelige gevolgen voor de waterkwaliteit en dus ook voor de overwoekering door onkruidalgen. Ook kunnen er plaagdieren zoals borstelwormen en bidsprinkhaankreeften in het aquarium terecht komen.
Je lichaam kan nep lachen en echt lachen niet van elkaar onderschijden.
je maakt in je lichaam bij zo'n proces endorfine aan ookal is je lach nep.
ook maakt het nog meer goeie stoffen in je lichaam aan, je voelt denk ik ook wel na een lange lachbui voel je je goed!
Aaaah... vandaar dat zelfs je stem opgewekter klinkt wanneer je aan de telefoon aan het neplachen bent
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment