feitjes zonder waarde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• On-topic maar weer...

Feit: Pinada heeft vrijdag, maandag en dinsdag dusdanig veel overuren gedraaid dat ze twee vrije dagen heeft opgebouwd

Feit: Pinada is nu dan ook erg moe van het werk
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Beter een pens van het eten, dan een bult van het werken.

Comment

• De film Fantasia was als jaarlijks terugkerend spektakel bedoeld door Walt Disney. Helaas voor hem kwam er slechts 1 vervolg meer dan 60 jaar na de eerste film.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Van geld dat we niet hebben, kopen we dingen die we niet nodig hebben om indruk te maken op mensen, die we niet mogen.

Comment

• Wit licht is opgebouwd uit het complete kleurenspectrum.

Comment

• Maak je geen zorgen over dement worden, je zal het toch niet beseffen.

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
                • Maak je geen zorgen over dement worden, je zal het toch niet beseffen.
                dit is geen feit
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• .

ik heb een saaie baan WANT ik heb in 42 minuten tijd alle 33 pagina's van dit topic gelezen

Comment

• ik heb een nog saaiere.. ik heb geen ongelezen topics meer en heb 1 verdeler getekend vandaag...
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• dan is het een feit dat jij idd een saaiere baan heb

Comment

• Originally posted by MikeJung View Post
                        dan is het een feit dat jij idd een saaiere baan heb
                        Onzin. Het enige "feit" dat ik hier kan bespeuren is dat jullie je vervelen.

Comment

• Valt kerstmis in december, dan zal het regenen in september.

Comment

Valt kerstmis in december, dan zal het regenen in september.
                            ????????? Waarom kom je niet gewoon met feiten ipv allerlei "spreekwoordachtige" kul? Ik weet dat het geen waarde hoeft te hebben voor bodybuilders en krachtsporters, maar probeer aub wel feiten neer te zetten. In ieder geval alleen in dit topic dan

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              ????????? Waarom kom je niet gewoon met feiten ipv allerlei "spreekwoordachtige" kul? Ik weet dat het geen waarde hoeft te hebben voor bodybuilders en krachtsporters, maar probeer aub wel feiten neer te zetten. In ieder geval alleen in dit topic dan
                              Wilt u mij niet kwalijk nemen, ik heb het in de verkeerde topic geplaatst.
                              Ik zal er voor zorgen dat het niet meer voor komt.

Wie iets doet, begaat ook wel eens flater....

Comment

Wilt u mij niet kwalijk nemen, ik heb het in de verkeerde topic geplaatst.
                                Ik zal er voor zorgen dat het niet meer voor komt.

Wie iets doet, begaat ook wel eens flater....
                                Da's waar...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X