feitjes zonder waarde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In Engeland is de oudste hond ter wereld overleden.
    Labrador Bella stierf op 29-jarige leeftijd.

Omgerekend naar mensenleeftijd werd het dier 203 jaar oud. De labrador stierf aan een hartaanval terwijl zij met haar baasjes op vakantie was.

Het lievelingsdier van het koppel werd nog naar de veearts gebracht, maar zijn hulp mocht niet meer baten.

De 76-jarige eigenaar zegt dat hij het beest 26 jaar geleden kocht toen ze al drie jaar oud was.

Maar volgens de Briste krant Daily Mail heeft David Richardson geen officiële documentatie die de leeftijd van Bella kan bewijzen.

Daarom blijft Bluey - een Australische herdershond - vooralsnog op nummer één staan in het Guiness Book of Records.

Ook hij werd 29 jaar.

Comment

• Vandaag heeft Lance Armstrong gemeld dat hij zich weer in het wielercircuit gaat begeven. Dit keer gaat hij rijden om geld op te halen voor onderzoek tegen kanker.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Een groep Russische satanisten staat terecht, omdat ze 4 jonge Goths op beestachtige wijze zouden hebben afgeslacht.

De duivelsaanbidders zouden de tieners na de slachtpartij hebben opgegeten. De slachtoffers zouden dronken zijn gevoerd en naar een datsja even buiten de stad Yaroslavl zijn gebracht.

Daar werden de Goths - drie jongens en een meisje van 16 en 17 jaar - 666 keer met een mes gestoken, schrijft de Russische krant Komsomolskaya Pravda.

Na hun dood zijn de jongens ontmand. Tot slot zijn de tieners in stukken gehakt en opgepeuzeld door de satanisten.

De duivelsaanbidders zijn opgepakt en krijgen bij een eventuele veroordeling waarschijnlijk de doodstraf.

Comment

• lekker verhaal

Comment

• Een Turkse vrouw die haar man doodschoot, heeft haar daad negen maanden lang weten te verbergen door het lijk in de badkuip te bewaren en net te doen alsof er niets was gebeurd. Dat meldde het dagblad Vatan in Turkije woensdag.

Tegenover de rechter verklaarde de vrouw dat ze haar echtgenoot tijdens een ruzie had doodgeschoten. Het stel woonde in Istanbul.

Kort na hun trouwdag zou de man zijn begonnen met het mishandelen en op grove wijze beledigen van zijn vrouw.

Tijdens een ruzie pakte de vrouw het pistool van haar stiefvader, dat kennelijk in de woning van het stel lag. Ze schoot haar echtgenoot neer en legde het lijk in bad. Ze gebruikte chloor om de stank van het ontbindende lijk tegen te gaan.

Verder verstuurde ze smsjes naar de ouders van haar dode echtgenoot, zodat die geen argwaan kregen.

Het Openbaar Ministerie heeft een levenslange gevangenisstraf geëist tegen de vrouw.

Comment

• @ Fanatic

Euh...het is niet tegen de regels om ook eens leuke feitjes te plaatsen ipv altijd die morbide dingen die jij de laatste tijd blijft posten....

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                @ Fanatic

Euh...het is niet tegen de regels om ook eens leuke feitjes te plaatsen ipv altijd die morbide dingen die jij de laatste tijd blijft posten....
                Leuke feitjes zonder waarde zijn schaars, leuke feitjes met waarde zijn er genoeg maar daar gaat het hier niet over....

Comment

• Kan wel zo zijn maar het is de laatste tijd zoveel moord en doodslag dat je post. Viel gewoon even op

Comment

• Een Chinese serveerster wil niet voor gehandicapte aangezien worden. Dit ondanks de vrij opvallende afwijking aan haar voeten.

Het betreft hier de 27-jarige Wang Fang, die werd geboren met omgedraaide voeten. "Ik ben sneller dan mijn vrienden met het hardlopen en ik werk in een restaurant.

Er is totaal geen aanleiding om mij als gehandicapt te bestempelen", aldus Wang. De artsen die bij de geboorte van Wang aanwezig waren stelden dat ze waarschijnlijk nooit zou kunnen lopen.

Dat bleek echter achteraf helemaal niet te kloppen. "Ik ben sneller dan iedereen die ik ken. Ik ben hetzelfde als anderen, alleen trek ik 's ochtends mijn schoenen achterstevoren aan", aldus Fang.

Comment

• @ Fanatic

Kijk. Dat is nou eens een leuk feitje (zonder waarde)

Comment

@ Fanatic

Kijk. Dat is nou eens een leuk feitje (zonder waarde)
                        Heb ik nu een prijs gewonnen....

Comment

• Nee helaas. maar wel mijn waardering

Comment

Nee helaas. maar wel mijn waardering
                            Dat is al een prijs op zich....

Comment

• Een Mexicaans kind heeft een wel erg originele manier gevonden om niet naar school te moeten gaan.

De 10-jarige Diego gebruikte een industriële lijm en lijmde zijn hand vast aan zijn bed. De 10-jarige zocht naar eigen zeggen een goede manier om toch maar niet zijn schoolplicht te vervullen.

\"Ik bedacht dat, als ik me aan m\'n bed zou vastkleven, ze me dan niet kunnen verplichten om naar school te gaan. Ik wilde immers niet naar school. De vakantie is veel beter\", verklaarde de jongen.

Na enkele vruchteloze pogingen van zijn moeder om Diego los te krijgen, kwamen een medisch urgentiedienst en de civiele bescherming tussenbeide. Die slaagden erin om met een speciale spray de rechterhand van Diego los te krijgen van de metalen bedrand. De jongen raakte daarbij niet gewond.

Na de interventie mocht het jongetje nog even naar tekenfilms kijken, maar uiteindelijk geraakte hij toch op de schoolbanken, weliswaar met enige vertraging.

Comment

• Een medewerker van de Poolse spoorwegen heeft negentien jaar lang in een coma gelegen en is onlangs ontwaakt.

Bij een werkongeval in 1988 verloor Jan Grzebski het bewustzijn. Polen was toen nog een communistisch land, inmiddels wordt het land democratisch bestuurd en heerst er een markteconomie.

De oude man heeft wat moeite met het bijbenen.
                                Toen ik in coma viel, was er enkel thee en azijn te koop en vlees was schaars. Overal waren lange wachtrijen, aldus de man.

De Pool is inmiddels ook grootvader geworden: zijn vier kinderen hebben op negentien jaar voor elf kleinkinderen gezorgd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X