feitjes zonder waarde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by westopjechest View Post
    1 op de 10.000 mannen heeft een penis van 20 cm of meer.
    Gemiddelde is 14-16 en de dikte is belangrijker dan de lengte voor de stimulatie van de vrouw

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
      Gemiddelde is 14-16 en de dikte is belangrijker dan de lengte voor de stimulatie van de vrouw
      En 3x raden van wie dat soort reacties altijd komen... (Komen is in dit verband ook wel een slecht woordgrapje...)
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Feitje zonder waarde (of met waarde voor sommigen):

Vrouwen die zeggen dat alleen de dikte uitmaakt doen het vaak met een vent die een kleine piewie heeft (of die een heeeeel kort geboortekanaal hebben).
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
          Feitje zonder waarde (of met waarde voor sommigen):

Vrouwen die zeggen dat alleen de dikte uitmaakt doen het vaak met een vent die een kleine piewie heeft (of die een heeeeel kort geboortekanaal hebben).
          Met geboortekanaal doel je op het theepottuitje of of je schagt bij de vrouw?

voro sommige vrouwen maakt niet uit. is de binnenkant gewoon klein :P en sommige bij youtube past er een compleet exotisch fruitpakket in.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
            Met geboortekanaal doel je op het theepottuitje of of je schagt bij de vrouw?

voro sommige vrouwen maakt niet uit. is de binnenkant gewoon klein :P en sommige bij youtube past er een compleet exotisch fruitpakket in.
            en dan komen we toch weer uit op het hoofd van DSO en vasaline
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
              en dan komen we toch weer uit op het hoofd van DSO en vasaline
              En mijn hoofdje is momenteel weer zo glad en zacht als een babyhuidje...
              en da's een feit
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Het haar van een vrouw kan ook uitvallen, als er een chemokuur wordt gevolgd, naar aanleiding van borstkanker. Het begint met de schaamharen, daarna volgen de hoofdharen en de overige haren.

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
                  Het haar van een vrouw kan ook uitvallen, als er een chemokuur wordt gevolgd, naar aanleiding van borstkanker. Het begint met de schaamharen, daarna volgen de hoofdharen en de overige haren.
                  daar ben ik al mee bekend. Maar na be-eindiging van een chemokuur is de kans groot dat alles weer netjes aangroeit. Mijn schoonmoeder heeft inmiddels zelfs haar wenkbrauwen en wimpers weer terug.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    daar ben ik al mee bekend. Maar na be-eindiging van een chemokuur is de kans groot dat alles weer netjes aangroeit. Mijn schoonmoeder heeft inmiddels zelfs haar wenkbrauwen en wimpers weer terug.
                    Dat heb ik ook vernomen, het is zelfs mogelijk dat het hoofdhaar beter en mooier terug komt, maar meestal in een andere kleur.

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
                      Dat heb ik ook vernomen, het is zelfs mogelijk dat het hoofdhaar beter en mooier terug komt, maar meestal in een andere kleur.
                      Nou ze heeft een van de zwaarste kuren gehad (Taxal en Herseptin) die bestaan en het haar dat ze terug krijgt is wit. En ze was lichtgrijs toen ze begon aan de chemotherapie. Maar wie weet...

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Nou ze heeft een van de zwaarste kuren gehad (Taxal en Herseptin) die bestaan en het haar dat ze terug krijgt is wit. En ze was lichtgrijs toen ze begon aan de chemotherapie. Maar wie weet...
                        Diegene waar ik het over heb is donkerblond, er is verteld dat dit grijs zal terugkomen na de Fec kuur.
                        Jou schoonmoeder was lichtgrijs en is wit geworden, als haar gezicht dan gebruind is, dan is dat een mooie kleuren combinatie.

Comment

• ik weeg nu ongeveer 75 kilo op 27 aug 2008 kwart voor 21

Comment

• mijn onderarm rechts (25cm) is 1 cm groter dan mijn linker onderarm(24cm)
                            mijn bovenarm rechts (30.5cm) is 1.5cm groter dan mijn linker bovenarm (29)

maar.............

mijn bovenbeen = rechts 47cm, en mijn linker is 3cm groter 50cm
                            zelfde bij mijn kuit = mijn rechter kuit 35cm, en mijn linker 0.5cm groter 35.5cm

het is een feit dat ik rechts ben met mijn armen en links met mijn benen
                            Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post
                              ik weeg nu ongeveer 75 kilo op 27 aug 2008 kwart voor 21
                              Dat is echt een feitje zonder waarde....

Comment

• Denkend aan Holland, zie ik brede discussies traag over helemaal niets meer gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X