feitjes zonder waarde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Posseltje View Post
    google maakt gebruikt van een or zoek funtie en niet and dus het heeft eigenlijk weinig nut om meerdere woorden in te typen
    Nope. Heeft wel degelijk zin, test het maar. Als je het helemaal netjes wilt doen schrijf je het alleen niet zo op, helemaal netjes is het zo: "posseltje" and "woonplaats".

Wel een leuk feitje: je kunt google gebruiken als rekenmachine, gewoon de getallen en bewerking invoeren en op zoeken drukken voor het antwoord.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Het boek "The lord of the rings" speelt zich af in een fantasiewereld genaamd Midden-Aarde/Middle-Earth.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• De gemiddelde vrouw eet 4 kilo lippenstift in haar leven.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          De band 10CC heeft zich vernoemd naar de hoeveelheid sperma die de gemiddelde man per ejaculatie produceert. Tien cc dus.
          Wist je dat e gemiddelde ejaculatie van de gemiddelde man 'slechts' 6 cc sperma bevat en dat 10CC dus gewoon megalomaan waren?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
            Wist je dat e gemiddelde ejaculatie van de gemiddelde man 'slechts' 6 cc sperma bevat en dat 10CC dus gewoon megalomaan waren?
            nee dat wist ik niet. Echt een feitje zonder waarde dus!

Comment

wishfull thinking noemen ze dat
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

De gemiddelde vrouw eet 4 kilo lippenstift in haar leven.
                Mijn ex deed dat in 4 weken.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Het boek "The lord of the rings" speelt zich af in een fantasiewereld genaamd Midden-Aarde/Middle-Earth.
                  wtf hahaha

Comment

• waar komt de term "Op zijn Grieks" vandaan?

De term komt van de Grieken en Romanen die anale seks bedreven voor de lust en om zwangeschappen te voorkomen met zowel schandknapen als vrouwen.

Comment

• 1.Waarom hebben wij schaamhaar Van origine was de mens van top tot teen behaard om de lichaamswarmte beter vast te houden. In de loop van de evolutie zijn we meeste haren kwijtgeraakt. Maar waarom zijn ze juist gebleven op de plekken die het minst profiteren van de isolerende werking van de haren, zoals onder de oksels en in de schaamstreek?

2.Geur speelt een belangrijke rol bij (seksuele) aantrekking tussen mensen. Net zoals bij (andere) dieren. Vandaag de dag reageren mensen daar volledig onbewust op via hun vomeronasaal orgaan, (een piepklein en oeroud extra reukorgaan). De (schaam)haren onder onze oksels, tussen billen en rond de geslachtsorganen kunnen geuren vasthouden en verspreiden.

3.Schaamhaar ziet er misschien niet altijd opwindend uit. Kaal lijkt de norm in onze seksuele spel. Bovendien is het vaak netter en hygiënischer. Maar in onze evolutie was geur waarschijnlijk een stuk belangrijker dan in onze huidige beeldcultuur.

Comment

• Dude heb jij wat met schaam haar ofzo? Je kan borat even bellen hij handelt er in.

Comment

• nee hoor, hoezo denk je :P kwam tegen toen ik me weer is verveelde en op de oorsprong van standje grieks zocht

Comment

nee hoor, hoezo denk je :P kwam tegen toen ik me weer is verveelde en op de oorsprong van standje grieks zocht
                            schaam je
                            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• feit is idd dat een kut met haar meer 'ruikt'. dus het is echt wel waar. en dr zijn momenten dat het lekkerder is als je iets ruikt dan niets. een kut die naar niks (bijv. een wang) ruikt is niet opwindend.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

nee hoor, hoezo denk je :P kwam tegen toen ik me weer is verveelde en op de oorsprong van standje grieks zocht
                                Pervert

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X