wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3fec404301bf41f8902de2e7791aa53e.jpg

zoiets

Comment

• Die gast wat in de eerste post staat is al een aantal jaar een streven van mij. En langzamerhand heb ik die massa practisch wel bereikt. Alleen is de verdeling van de spiermassa wat anders, en heb ik er nog een isolatielaagje overheen.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Mijn doel is zoiets, mijn bouw zelf lijkt hier ook redelijk op alleen dan behoorlijk wat kilo minder ;p, maar zeker een realistisch streven denk ik:
        buy_steroids.jpg
        Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

• Michael Jai White, ik hoop alleen blank te blijven.

Hmm kan ook niet zoveel goeie foto's van hem vinden.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Sadic. Alleen dan met traps.

Comment

• 50671orig.jpg
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Zyzz / Chestbrah / Marc Fitt, 1 van die 3
                U mirin' brah?

Comment

• Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by scoobydoo View Post
                    Die gast wat in de eerste post staat is al een aantal jaar een streven van mij. En langzamerhand heb ik die massa practisch wel bereikt. Alleen is de verdeling van de spiermassa wat anders, en heb ik er nog een isolatielaagje overheen.
                    Als jij 1.84 bent (vandaag je logje weer ff gegluurd) dan zal dat lichaam van page1 wel vergelijkbaar zijn met een kilootje of 100 toch? Dus dan 100kg met een VP wat lager is dan wat je nu hebt. Sowieso heb je flink goede massa trouwens! Fotootje in je log plaatsen maar?
                    Train hard or go hormone

Comment

• Ik heb niet echt een droomfysiek. Ik wil me lichamelijke max bereiken in principe. Waar dat zal eindigen zie ik dan wel. Alles moet sowieso nog veel groter en droger, dusja. Nog een lange weg te gaan.
                      "Straight outta gym"

Comment

• frank-zane.jpg

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                          Als jij 1.84 bent (vandaag je logje weer ff gegluurd) dan zal dat lichaam van page1 wel vergelijkbaar zijn met een kilootje of 100 toch? Dus dan 100kg met een VP wat lager is dan wat je nu hebt. Sowieso heb je flink goede massa trouwens! Fotootje in je log plaatsen maar?
                          Verschilt heel erg per persoon, de een ziet er met een lager gewicht al veel beter uit dan een ander die misschien wel 7kg zwaarder is. Dus valt weinig over te zeggen.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                            Verschilt heel erg per persoon, de een ziet er met een lager gewicht al veel beter uit dan een ander die misschien wel 7kg zwaarder is. Dus valt weinig over te zeggen.
                            Rond de 100 is imo ook 95-105. Lijkt me een prima inschatting.
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• ...jpg

dit wil ik zover als bereiken

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                                Rond de 100 is imo ook 95-105. Lijkt me een prima inschatting.
                                Ok true, maar kan soms een heel verschil maken. Aanleg, verhoudingen etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X