wat is jou droomfysiek?
Collapse
X
-
Die gast wat in de eerste post staat is al een aantal jaar een streven van mij. En langzamerhand heb ik die massa practisch wel bereikt. Alleen is de verdeling van de spiermassa wat anders, en heb ik er nog een isolatielaagje overheen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Mijn doel is zoiets, mijn bouw zelf lijkt hier ook redelijk op alleen dan behoorlijk wat kilo minder ;p, maar zeker een realistisch streven denk ik:
buy_steroids.jpgNot with the lights on baby, i'm bulking.
Comment
-
Michael Jai White, ik hoop alleen blank te blijven.
Hmm kan ook niet zoveel goeie foto's van hem vinden.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
-
Originally posted by scoobydoo View PostDie gast wat in de eerste post staat is al een aantal jaar een streven van mij. En langzamerhand heb ik die massa practisch wel bereikt. Alleen is de verdeling van de spiermassa wat anders, en heb ik er nog een isolatielaagje overheen.Train hard or go hormone
Comment
-
-
Originally posted by Toph View PostAls jij 1.84 bent (vandaag je logje weer ff gegluurd) dan zal dat lichaam van page1 wel vergelijkbaar zijn met een kilootje of 100 toch? Dus dan 100kg met een VP wat lager is dan wat je nu hebt. Sowieso heb je flink goede massa trouwens! Fotootje in je log plaatsen maar?
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostVerschilt heel erg per persoon, de een ziet er met een lager gewicht al veel beter uit dan een ander die misschien wel 7kg zwaarder is. Dus valt weinig over te zeggen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
14 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
23 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment