wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben nu al tevreden met hoe ik eruit zie..
    Maar zie hieronder mijn droom/doel.. hoe je het noemt.. groter zou ik niet willen worden!

<------ BB Gun doet auw!

Comment

• Originally posted by henk33 View Post

zoiets wil ik wel maar dan zal ik nog jaren moeten door trainen
      Haha, deze gast hoeft in het vliegtuig nooit zo'n kussentje te vragen voor om zijn nek En nu ff serieus, dit is gefotoshopt neem ik aan . . . Kan me niet voorstellen dat iemand er ooit zo uit kan komen te zien!!

Comment

• Originally posted by taxation View Post

Dit vind ik bijvoorbeeld ook erg mooi (en n iets betere kop)
        En een iets langere zwembroek

Comment

• Originally posted by johanvanerkel View Post
          Haha, deze gast hoeft in het vliegtuig nooit zo'n kussentje te vragen voor om zijn nek En nu ff serieus, dit is gefotoshopt neem ik aan . . . Kan me niet voorstellen dat iemand er ooit zo uit kan komen te zien!!
          duuuh tuurlijk gefotoshopt

weet je wel wie dit is dan
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• ik vind de foto in de eerste post ééééérg mooi. Ik wil gwn mooi vol ogen, en goed droog staan.

Comment

• Originally posted by martin27 View Post
              duuuh tuurlijk gefotoshopt

weet je wel wie dit is dan
              Geloof dat het Marcus Ruhl is. Maar dit is inderdaad de geshopte versie.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                Geloof dat het Marcus Ruhl is. Maar dit is inderdaad de geshopte versie.
                klopt idd, Markus Ruhl

Comment

• Op het moment, Alistair Overeem. Een droge, loeiharde 116kg op 1m95. Heeft mijn lengte en lichaamsverhoudingen. Doe mn zn blonde gf ook maar, alleen zn moonface-bloat moet ik niet .

the one and only tabata overlord

Comment

• Alistair is ook fantastisch als vechter. En een partij snel... Heb die wedstrijd tegen Badr gekeken en hoe hij sommige klappen ontweek...
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Iedereen die die rat Badr naar de grond slaat is sowieso een held.
                      Dat moest ik even kwijt

Comment

• Hahahaha. Fantastische reply little. Hahaha.

sigpic

Comment

• ik heb ut gevecht niet gezien. badr heb een keer alle mma vechters mietjes genoemd. is er ergens een goeie stream (niet youtube, slechte kwaliteit) waar je t kan zien?
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Alistair Overeem Vs. Badr Hari - Video's zoeken met Truveo

zie bovenstaande link. net als youtube, maar ik zie dat je hem verder nergens meer mag zien ivm rechten. bovenstaande link werk dus wel. cool man. overeem moet dus gewoon K1 gaan vechten. $$$$
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                              Alistair Overeem Vs. Badr Hari - Video's zoeken met Truveo

zie bovenstaande link. net als youtube, maar ik zie dat je hem verder nergens meer mag zien ivm rechten. bovenstaande link werk dus wel. cool man. overeem moet dus gewoon K1 gaan vechten. $$$$
                              vette partij man, echt een goeie wetstrijd TOP

Comment

• Mooi he. Badr die alle mma'ers mietjes noemt, vervolgens keihard wordt gedold op zijn eigen terein met zijn regels, en dan vervolgens het mma gevecht ook niet meer aandurft. Wat laat je je dan kennen he.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X