wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bump!

YouTube - culturismo - Alexey Lesukov progreso
    Mind is everything.

Comment

• Wel flink gesnoept
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• aaron burdsall
        "There is a difference between knowing the path and walking the path."
        Bruce Lee

Comment

• Dat is idd een nice fysiek!

Comment

• Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.isometric-training.com/images/200px-The.Way.Of.The.Dragon.1972.Bruce.Lee.flex.front.jp g met een beetje meer chest natuurlijk .

Comment

• Haha "Little Britain" is lachen he ;-)
              Omdat ik een vrouwtje ben vind ik het lichaam van Yelana Isenbayeva (polsstok-hoogspringster) wel mooi om na te streven, maar zal toch moeten accepteren dat ik iets anders (zwaarder) gebouwd ben.

Comment

• Zo zou ik ook willen uitzien.

Comment

• Originally posted by wasbord View Post

Zo zou ik ook willen uitzien.

idd een perfect fysiek das echt het ideale lichaam zijn core is echt massive
                  hij heeft een site http://www.stanmcquay.com/
                  "There is a difference between knowing the path and walking the path."
                  Bruce Lee

Comment

• [IMG]file:///C:/Users/MARJOL%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/Users/MARJOL%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]

Dit is gewoon prachtig! maar ik doe m'n best om het te bereiken...
                    Je moet de lat hoog genoeg leggen om er onderdoor te kunnen.

Comment

• @Hierboven: Je zult je foto's toch echt eerst moeten uploaden, een hyperlink zetten naar je C-schijf zal niet gaan werken vrees ik.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by marjolein--x182 View Post
                        Dit is gewoon prachtig! maar ik doe m'n best om het te bereiken...
                        Je avatar te zien, zit je er al aardig in de buurt (als je dat zelf bent natuurlijk )
                        "Straight outta gym"

Comment

• haha ja dit is de eerste keer dat ik een afbeelding upload.. dus sorry dat het niet helemaal goed ging

En, tjaa k doe me best maar moet nog beter! (dat ben ik ja op mijn avatar)
                          Je moet de lat hoog genoeg leggen om er onderdoor te kunnen.

Comment

• Edit.

Comment

• Zitten er toch nog knappe dames op het forum.

Comment

• Originally posted by marjolein--x182 View Post
                                haha ja dit is de eerste keer dat ik een afbeelding upload.. dus sorry dat het niet helemaal goed ging

En, tjaa k doe me best maar moet nog beter! (dat ben ik ja op mijn avatar)
                                haha, nou wat betreft beter moeten, dat valt het wel mee dan hoor , maar succes ermee in ieder geval
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X