wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gain is pain View Post
    wel vet zo'n kleintje aant bodybuilden.

Comment

• sly stallone in zijn begin tijd rocky 1/2 rambo 1/2

ik kon niet echt een goede foto vinden :S
      "There is a difference between knowing the path and walking the path."
      Bruce Lee

Comment

• Originally posted by Katlyn View Post

Naast mijn andere heldin (Pauline Nordin), heeft erin stern ook een geweldig mooi fysiek!
        en heerlijke billen
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
          en heerlijke billen
          +1

Comment

• Red je dit nog wel naturel? Geweldig fysiek! 10 jaar op dieet en nooit een training missen en mij lukt dit ook !!!!!

Comment

Red je dit nog wel naturel? Geweldig fysiek! 10 jaar op dieet en nooit een training missen en mij lukt dit ook !!!!!

de bovenste is 3 keer zo breed als de onderste...
              Onderste heeft wel een prachtig stel benen! armen zijn te (tja ik val nu eenmaal niet op gespierd)
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Man, gespierde vrouwen, niks voor mij!

Comment

Red je dit nog wel naturel? Geweldig fysiek! 10 jaar op dieet en nooit een training missen en mij lukt dit ook !!!!!

Zo'n vriendin zou ik nooit willen.

Comment

• Originally posted by waterpolo995 View Post
                    sly stallone in zijn begin tijd rocky 1/2 rambo 1/2

ik kon niet echt een goede foto vinden :S

zeker bruut

Comment

• ik vind zulke gespierde vrouwen wel erg mooi, mijn vrouw vindt het echter maar niks :P

ik denk dat de eerste niet naturel te halen is, al kan die pose vertekenen. De 2e met hard werken moet te doen zijn. Een naturel dame bij ons liep er jaren zo bij (nu wat minder aan het trainen)

Comment

• enige wat ik nog wil is grotere schouders, zodat ik zittend kan slapen met me hoofd op me schouders

nee serieus, alleen schouders, armen groter en taille minder
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
                          Links valt goed mee, maar liever de massa van de rechtse, zeker met zo een 6pack:

Little Britain rulez
                          GATVERREDAMME! dat zijn wel pakken toch hoop ik? Wat is er met die gast zijn buik gebeurd? ksnap ut niet.. die linkse is ook net zo lelijk.. helemaal uit verband.. Helemaal uitgezakt..
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by hakan00 View Post
                            ik heb nu sindskortmijn drooomfysiek
                            http://album.partyflock.nl/78538058.jpg
                            hahah

ik ben hier heeel erg tevreden mee..
                            dit is wat ik al jaren wou

Ik moet het toch echt vragen, heb jij echt zo'n enorm groot hoofd ofzo

Fysiek is echt prima, zou er voor tekenen, alleen dan met een kleiner hoofd

EDIT;

Droomfysiek

En vervolgens heel dag met mezelf aan het spelen zijn
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Little britain een serie, is een muscle pak of zoiets
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X